- mån jul 30, 2007 20:25
Sambons snart fyllda 4 åriga dotter är på besök, hon har vad jag vet aldrig blivit sjalad men tyckte nog det såg mysigt ut när lillebror satt i mei taien. Så idag så kom hon med sjalen och ville sitta i den. Jag knöt upp tösen och höll sen inte få henne ur den
så mysigt tyckte hon det var. Så i morgon ska vi gå på en långpromenad om vädret är okej och då säger hon innan hon lägger sig-"Liam får åka vagnen å jag åker sjalen".
så vi lovade henne att pappa ska bära henne i mei tai sjalen i morgon. Problemet är att nu säger hon att hon ska ta ett par skor som inte precis är promenad skor på sig i morgon för hon tänker ändå inte gå bara åka sjalen.
Å undra just vad lillebror säger nu! han har nämligen aldrig tyckt om vagnen utan vill bara sitta i sin sjal.
roligt att stora barn oxå vill mysa i sjalen ibland.

så vi lovade henne att pappa ska bära henne i mei tai sjalen i morgon. Problemet är att nu säger hon att hon ska ta ett par skor som inte precis är promenad skor på sig i morgon för hon tänker ändå inte gå bara åka sjalen.

Å undra just vad lillebror säger nu! han har nämligen aldrig tyckt om vagnen utan vill bara sitta i sin sjal.
roligt att stora barn oxå vill mysa i sjalen ibland.
Stolt sjalmamma med buspojkarna storebror f april 2007 och lillebror f augusti 2008, bonusdotter f aug 2003.Bär i långsjal, mei tai och ringsjal. Tror att mei tai är guds gåva till småbarns familjer!