Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sara f
Var ute ock klippte gräsmattan med Nora på ryggen ( i rebozoon) igår. Det var växlande molnighet och fläktade på rätt bra, var väl inte så jättevarmt egentligen alltså. Men nu är jag typen som svettas väldigt lätt och mycket, så stackars Nora var helt blöt på framsidan när jag tog loss henne. Inte för att hon protesterade, men hur skönt kan det egentligen vara? Hur gör ni som är mer sjalvana? Bär ni på trots svett, eller tar ni det lugnt med sjalandet på sommaren?

Snart ska vi ut på vandring och jag tror alltmer att det får bli vaudes bärstol istället för sjal eller patapumen. Då behöver ju inte Nora bli nerblött av mig i alla fall. Är det någon här som har erfarenhet av bärstol? Har också sett att en del bär barnet i sjal på magen och ryggsäck på ryggen. Ser mysigt ut! Men hur fungerar det att gå i besvärlig terräng när man inte kan se sina fötter? Många frågor blev det.......
Användarens profilbild
Av Annika80
Är det jättevarmt och gassande sol så bär jag helst ej. Men är det lagom varmt och gärna blåser lite så kan jag bära. Då har vi ofta bara kortärmat på oss. Om jag ska gå på gropiga vägar/stigar så har jag helst Amy bak. För nu är hon ju ganska stor och då är det jobbigt att inte se vart man sätter fötterna.
Användarens profilbild
Av jag71
Jag bär ju även om det är varmt. När skrutt var liten så ville han ju inte åka vagn så då var det bara att bära eller inte göra nånting alls. Förra sommaren när det var så där äckligt varmt så vägrade O att somna om hon inte var i sjalen så då satt jag vid datorn tills hon sov. Mina barn är allt som oftast varma i allafall så jag tror att det är jag som mest känner av värmen. Svettiga blir vi men då är det bara att byta om när man kommer in eller som förra sommaren med O. Då hade hon blöja och jag hade ingen tröja alls. Hade smokingbältet mellan oss och det fungerade bra.
Användarens profilbild
Av emelie
Jag bär en hel del nu, trots att det är kvavt.
Jag är ofta helt blöt på ryggen när jag plockar ner Ergo+barn.
Oliver brukar dock klara sig bättre.

Men jag tycker ändå det är bättre än att dra vagn i värmen.
Användarens profilbild
Av sanna73
Är det supervarmt föredrar jag nog vagn (fast sonen tycker inte det är bättre, för han blir helt blöt om ryggen där också :? ).

Jag läste om några som lade en tunn linnehanduk mellan sig och barnet och att de då blev mindre svettiga. Själv har jag funderat på om en frotehanduk funkar bättre. Har dock inte provat själv - sommaren har ju inte riktigt krävt det ännu :wink:
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Vi kör tunn tröja istället för body på lillan så det inte blir lager på lager, tunna byxor, Becon istället för sjal, och det supersnygga jättelika supercerisa golfparaplyet som vi köpte billigt på Rusta.
Paraplyet gillar lillan skarpt och vi har fått nya vänner som vinkar glatt på långt håll när de ser oss, går liksom inte att undgå att lägga märke till oss. :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av sparkler
Jag tyckte det var jobbigt när E var liten och jag bar fram när det var varmt. Förra sommaren började jag bära på ryggen och det var mycke bättre, tyckte jag. Men varmt kan det ju bli ibland. Använder vagn en hel del också och jag kan tycka det är läskligt i vagn att inte riktigt veta hur varmt det blir där inne. i sjal känner man ju själv iaf.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?