- fre apr 27, 2007 15:02
Var på stan igår kväll, det var tjejkväll här (jag skulle köpa en mp3-spelare, enligt annonsen bra till ljudböcker, helt "värde" enligt mig nu, blandar filerna, går inte att sortera och börjar om på 1:a spåret varje gång jag sätter på den, så den får de tillbaka
) och bar då lillaJ i MT:n.
Vid åtta var det presentkortsregn ute på gå-gatan, de kastade ut kuvert med presentkort från ett fönster. Det var ju roligt att titta på, när folk desperat kastade sig efter kuverten och skrek
men inte vågade jag mig in o slåss med lillen i MT utan stod en liten bit bort och tittade roat på!. Plötsligt känner jag hur något kommer emot mig och slår reflexmässigt armarna om lillaJ, vad var det? jaha, ett kuvert hamnade innanför mina beskyddande armar
något förvånad var jag
hihi. några minuter senare händer exakt samma sak förrutom att två tanter kastar sig efter kuvertet som hamande på lillens MT men de hejdade sig generat i tid...
Var ju inga enorma summor
men 100 kr iallfall, så helt lönlös var ju inte kvällen ändå!

Vid åtta var det presentkortsregn ute på gå-gatan, de kastade ut kuvert med presentkort från ett fönster. Det var ju roligt att titta på, när folk desperat kastade sig efter kuverten och skrek

Var ju inga enorma summor