- tor apr 26, 2007 21:16
Det är ju så här att skrutt vill gåallt som oftast och när vi då är i affärer och handlar så har han en förkärlek för att hämta saket som han vill ha, som godis, frukt, riskakor och sånt. När jag då inte orkar springa efter och lägga tillbaka och se till att inget åker in i munnen på honom så kommer det! "Om du inte går fint nu så får du sitta på ryggen". Det har hänt att jag verkställt hotet också och under skrik och fäktande armar slängt upp honom på ryggen. Det tar i och för sig bara någon minut innan han snällt sitter på ryggen och jag får akta hyllorna i högre höjd för hans långa armar men under dem minuterna känner jag mig verkligen hemsk. Min lille skrutt skriker "inte sjal! Inte rygg mamma! Gö ont! Aaaaajjjjjj!" finns det någon annan än jag som faktist använder sjalen som en form av bestraffning? Jag har inte tänkt på det som bestraffning utan mest som ett sätt för mig att klara av att handla utan att springa benen av mig och inte som straff men det blir ju ett straff eller tänker jag fel???
Senast redigerad av jag71 den tor apr 26, 2007 22:00, redigerad totalt 1 gånger.
har Dvärg Silkes, Dvärg Paduaner, Dvärg Cochin, Isbar, Orpington, Blomme, Sebright, Fläskvaktlar, Svensk Gul Anka.
London är fortfarande favorit sjalen och den säljs ALDRIG!!!
Bor på landet med Mannen och de fem barnen och några katter.
London är fortfarande favorit sjalen och den säljs ALDRIG!!!
Bor på landet med Mannen och de fem barnen och några katter.