- lör apr 21, 2007 20:39
Och det blev jättebra! Den 5.8 meter långa lavan som jag köpte av thowida har nu blivit en 5.0 meter lång sjal med snedskurna ändar och mittmärken!
Perfekt längd för mig som mest knyter omslutna kryss med dubbelt varv kring midjan.
Jättefin blev den! Och den är så mjuk och härlig i tyget att svepa in sig i!
MEN -- för det måste visst finnas några men -- jag undrar om Easycare mer är som en trikåsjal och inte passar så bra till större bebisar? För jag tycker inte den avlastar på långa vägar lika bra som BB-slen eller tjockishoppisen, tyckte rentav jag fick lite ont i ryggen redan efter en kort stund -- jag som brukar gå långpromenader med lillan i långsjal!
Är det så här -- är Easy mest för att titta på och svepa in sig i eller bära småbebis -- eller krävs en annan teknik på något vis? 

Jättefin blev den! Och den är så mjuk och härlig i tyget att svepa in sig i!
MEN -- för det måste visst finnas några men -- jag undrar om Easycare mer är som en trikåsjal och inte passar så bra till större bebisar? För jag tycker inte den avlastar på långa vägar lika bra som BB-slen eller tjockishoppisen, tyckte rentav jag fick lite ont i ryggen redan efter en kort stund -- jag som brukar gå långpromenader med lillan i långsjal!