- tis apr 17, 2007 12:06
Hej! Vi kanske ska dra oss neråt Grekland denna sommaren.... men jag vet inte vad jag ska bära med? Just nu äger jag inga bärdon, eftersom mina söner inte tycker så mycket om att bli burna för tillfället. Jag har haft problem ett tag med att bära lillkillen på ryggen eftersom han kränger sig. Köpte en meitai, men det passade inte oss.... I sjal är det svårt eftersom han kastar sig bakåt, så det blir ostadigt. Tycker ju bäst om att ha honom på magen, men eftersom jag är gravid så funkar ju inte det heller så länge till
Sen är det ju VARMT i grekland oxå.... Jag kommer ha med sulkyn till min stora pojk och sen måste jag bära liten, om jag ska kunna ta mig någonstans, det är ju väldigt trappigt, backigt och stenigt i Grekland och inte aktuellt med dubbelvagn
Funderar på en ergo som jag haft en innan, men tycker inte jag kan bära så länge med den?? Eller om jag ska satsa på en bra stadig långsjal och helt enkelt vänja honom att sitta där? Kanske går bättre när vi är ute och går, då guppar det ju och det finns mycket att titta på. Jag har mést burit hemma, där han liksom vill kolla vad jag gör hela tiden...
Men vilken sjal ska det vara då?? Sval och stadig??
Vad tycker ni?
KRAm

Sen är det ju VARMT i grekland oxå.... Jag kommer ha med sulkyn till min stora pojk och sen måste jag bära liten, om jag ska kunna ta mig någonstans, det är ju väldigt trappigt, backigt och stenigt i Grekland och inte aktuellt med dubbelvagn

Funderar på en ergo som jag haft en innan, men tycker inte jag kan bära så länge med den?? Eller om jag ska satsa på en bra stadig långsjal och helt enkelt vänja honom att sitta där? Kanske går bättre när vi är ute och går, då guppar det ju och det finns mycket att titta på. Jag har mést burit hemma, där han liksom vill kolla vad jag gör hela tiden...
Men vilken sjal ska det vara då?? Sval och stadig??
Vad tycker ni?
KRAm
Mamma till Noah 050101 och Malte 060410 Leo född 071007 oxå Ida 090414