-  ons mar 28, 2007 16:36

Tänkte först sy en, men det verkade efter alla råd lite dumt så jag köpte en Moby Wrap från Mimmis på rea istället.   Så bara babyn ploppar ut så ska här sjalas! och om jag inte fattar nåt så får jag väl sälja den vidare.
 Så bara babyn ploppar ut så ska här sjalas! och om jag inte fattar nåt så får jag väl sälja den vidare.  

Så bara babyn ploppar ut så ska här sjalas! och om jag inte fattar nåt så får jag väl sälja den vidare.

Senast redigerad av bani den mån apr 09, 2007 11:44, redigerad totalt 2 gång.

Maxima & Minima är födda -95 och -97, och Minimus 4/4 -07. Får grymt ont i ryggen av att bära i Patapumen - missnöjd och grinig är jag.

Hoppas den blir mindre snart så du får snusa lite (massor) på bebisen. Det är så drygt att gå över tiden. Telefonen som ringer och folk som frågar dumt "är du hemma? har du inte fått än?" man har lust att svara något i stil med " oja klart jag har. fick förra veckan glömde jag ringa dig?" eller "nej jag är inte hemma, jag är på förlossningen men har vidarekolpplat telefonen hurså?"
 Hoppas den blir mindre snart så du får snusa lite (massor) på bebisen. Det är så drygt att gå över tiden. Telefonen som ringer och folk som frågar dumt "är du hemma? har du inte fått än?" man har lust att svara något i stil med " oja klart jag har. fick förra veckan glömde jag ringa dig?" eller "nej jag är inte hemma, jag är på förlossningen men har vidarekolpplat telefonen hurså?" 

Fast jag vet att den inte är så kul när man går på övertid (gick över 9 dagar med sonen).
 Fast jag vet att den inte är så kul när man går på övertid (gick över 9 dagar med sonen).

Stolt moder till A-01 och H-06.
 Stolt moder till A-01 och H-06. 

Maken påpekade att det stretchade åt ett håll, precis som tarmar.
 Maken påpekade att det stretchade åt ett håll, precis som tarmar.  

*försöker skrämmas*
 *försöker skrämmas*

- By Aspasia
 - By Aspasia