- mån feb 01, 2010 20:10
När jag var på BB med Alfred stoppade jag ner honom i sinon och vankade några varv på kvällen, det var väldigt lugnt och flera ur BB-personalen stannade till och sken upp o sa att det ser sååååå mysigt ut. Att det inte är fler som använder sån där var det nån som sa, tydligen är det jätteovanligt med mammor (och pappor) som sjalar sina bebisar på BB.
På förlossningen när jag skulle duscha följde B med för jag var så yrslig, då stoppade han A i sjalen och barnmorskan tittade förundrat och sa att hon aldrig sett nåt sånt förut, men att det ser mysigt och praktiskt ut.
Jag har hunnit springa på amningsmottagnigen som ligger på BB och även då haft A i sjal och fått liknande reaktioner av barnmorskorna.
Är det fler som fått liknande reaktioner?
På förlossningen när jag skulle duscha följde B med för jag var så yrslig, då stoppade han A i sjalen och barnmorskan tittade förundrat och sa att hon aldrig sett nåt sånt förut, men att det ser mysigt och praktiskt ut.
Jag har hunnit springa på amningsmottagnigen som ligger på BB och även då haft A i sjal och fått liknande reaktioner av barnmorskorna.
Är det fler som fått liknande reaktioner?
L 07
A 10
E 12