- mån aug 03, 2009 16:46
Grönöga skrev:Tack! åhh.. och min engelska som är mer än usel.. Jaja.. vad är kursen på Euro då? Måste nog ha den iallafall..
Sambeställa lät bra, kommer någon möjligtvis ihåg vilka det var som pratade om det?
June hur är den att bära i? Har du något minne av vad frakten blev?

Så kommer mitt svar ytterligare en gång.
1046 SEK gick hela kalaset på, 83 Euro för sjalen och 12,30 Euro för frakten. Det tog 12 dagar från första kontakten med dem tills jag hade sjalen i min hand. Hon svarade snabbt på första mailet, men på det andra mailet fick jag inget svar så jag fick skicka ytterligare ett mail där jag skrev om jag ville ha raka eller diagonala ändar innan jag fick ett kontonummer att sätta in pengar på och därefter skickades sjalen och jag hade den inom en vecka efter att jag betalt. Jag har en 5,2m med raka ändar och fransar (kostade 1 Euro mer tror jag). Mätte sjalen igår till 5,3m och då har jag nog tvättat den tre gånger sedan jag fick den i slutet av mars. Både jag och dottern trivs bra med sjalen. Den är så snygg och den passar till allt. Bär både på mage och rygg och den är bekvämare och avlastar betydligt bättre än Ergon och Becon tycker jag. Mjuk och gosig snabbt, men känns ibland aningen tjock och svårknuten, annars är vi alla nöjda. Älsta dottern brukar ha den till sina gosedjur och dockor när jag inte använder den, så även hon gillar den. För tillfället är den mitt enda bärdon, men jag vill köpa en Ellevill Zara och kommer nog göra en beställning denna vecka. Tror inte jag glömt något, något mer ni undrar? Här är en länk till tråden när jag skulle köpa den
http://sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=3&t=126898
Två tjejer födda 07 & 08. Burit i MaM, Didymos, Zara, Ergo, Beco Butterfly, BB-Tai, Manduca, Boba, Aldoria Bambu Soft, Calin Blue Gauze. En kille, född 2013, bärs i Earthy Rainbow, Norwegian Alba Wool, Ellevill Paisley Linen Ink & Tula Eiko Quilt.