Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sanna73
Tja, då dök sjal- :twisted: upp igen och önskalistan som länge nu bara innehållit en Zara utökades med en

Girasol Tofiffee
Bild

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Tack och lov att jag inte hittat någon affär som säljer den :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Mamasamueli skrev:Sanna, kan inte du skapa en samtalsgrupp för oss som behöver själavård i denna fråga. Sjaldjävulen har just tvingat mig att köpa en Lisa.
:iagree: Jag har just köpt en till Didy :roll:
Användarens profilbild
Av sanna73
Mamasamueli skrev:Sanna, kan inte du skapa en samtalsgrupp för oss som behöver själavård i denna fråga. Sjaldjävulen har just tvingat mig att köpa en Lisa.
Vid själavård skall man ju helst försöka vara lite objektiv och eftersom jag är hårt drabbad själv :roll: så är jag nog inte så lämpad i detta fall. Men jag är definitivt med om någon startar en SA (sjalar anonymus). "Hej, jag heter Sanna, och är beroende av sjalar. Jag har nu varit ren i två veckor, men vilar just nu men fingret tungt på köpknappen igen och behöver en sponsor som kan hjälpa mig att fortsätta vara ren"
Användarens profilbild
Av Safireee
:gomma: Neeeej! Varför gick jag in här?? Jag som ÄLSKAR brunt!!
Jag sitter idag och våndas över att behöva bestämma mig om jag ska slå till på en Didy Lisa - min drömsjal. Men jag använder ju inte ens långsjal! :shock: Sålde ju min förra. Men jag kanske ska öva på knytningen liiite till? För det är ju så fint med långsjal!

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?