- lör sep 06, 2008 20:15
Jag funderade vart jag skulle lägga det här men kom fram till att det borde bli här.
Vi var på twin lake run och när vi kom dit så sov de två små. Mannen tog de tre stora och gick iväg. När A vaknade satte jag henne på ryggen och tog fram vagen till O. Det var ju en hel del bilar som passerade och vi fick kommentarer som "Tufft" "Snyggt" " Kempe fint" och så var det ett antal av tappade hakor.
Vi spatserade vägen fram och hittade den övriga familjen. Tittade på bilarna när de åkte iväg på tipsrundan. Gick på toaletten och blev stoppad så pass många gånger att jag på tillbaka vägen totalt ignorerade alla som kommenterade och frågorna struntade jag fullständigt i (bra sjalreklam va?
) På vägen tillbaka till vår bil så fick vi en massa kommentarer dels om sjalen men även om att vi hade så många barn (hela fem stycken!!!!). Så vi hade en riktigt trevlig eftermiddag med många kommentarer och mycket snygga bilar. När vi kom så hade över 250 bilar redan åkt och vi var där i en timme och när vi gick var det fortfarande kö för att få starta.
Bara så ni vet att jag förstått idag att en sjal är mer exotisk än musse från -69 eller en gammal polisbil (årtal okänt)

Vi var på twin lake run och när vi kom dit så sov de två små. Mannen tog de tre stora och gick iväg. När A vaknade satte jag henne på ryggen och tog fram vagen till O. Det var ju en hel del bilar som passerade och vi fick kommentarer som "Tufft" "Snyggt" " Kempe fint" och så var det ett antal av tappade hakor.
Vi spatserade vägen fram och hittade den övriga familjen. Tittade på bilarna när de åkte iväg på tipsrundan. Gick på toaletten och blev stoppad så pass många gånger att jag på tillbaka vägen totalt ignorerade alla som kommenterade och frågorna struntade jag fullständigt i (bra sjalreklam va?

Bara så ni vet att jag förstått idag att en sjal är mer exotisk än musse från -69 eller en gammal polisbil (årtal okänt)

har Dvärg Silkes, Dvärg Paduaner, Dvärg Cochin, Isbar, Orpington, Blomme, Sebright, Fläskvaktlar, Svensk Gul Anka.
London är fortfarande favorit sjalen och den säljs ALDRIG!!!
Bor på landet med Mannen och de fem barnen och några katter.
London är fortfarande favorit sjalen och den säljs ALDRIG!!!
Bor på landet med Mannen och de fem barnen och några katter.