- lör sep 06, 2008 18:44
Idag när jag var på Oxhälja, kom en kvinna med barnvagn fram till mig. Hon såg att jag bar min dotter under tröjan, och undrarde vad jag bar i. Jag visade henne stolt min nya sjal, en Hoppe Tunis
och hon berättade att hon själv bar i sjal, fast barnet i fråga åkte vagn idag. Men sjalen var med, fast den tjänstgjorde just nu som filt! Hon frågade om jag även fanns med på SB, och jag sade glatt att jovisst gör jag det! Och det gjorde ju naturligtvis även hon! Så vi bytte SB namn och skulle hålla utkik efter varandra.
Jag vill bara säga hur glad jag blev av att hon kom fram, och vad mysiga underbara öppna människor det finns här, och att jag är så stolt över att vara en del av SB. Inte visste jag när jag köpte min första sjal, att ett tygstycke kunde vara så förenande!
Stor kram till er alla!!!

Jag vill bara säga hur glad jag blev av att hon kom fram, och vad mysiga underbara öppna människor det finns här, och att jag är så stolt över att vara en del av SB. Inte visste jag när jag köpte min första sjal, att ett tygstycke kunde vara så förenande!
Stor kram till er alla!!!