Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aktuelle
Nu är den beställd! ( 20/8 )
Lägger in en livebild när den kommit fram :)

Ska få en fin present av min man :) han har lovat mig och sonen en babyhawk, men det finns ju massvis att välja och vilken
av varianterna bör man köpa och ångrar man sig om man inte tar en ficka?
Sonen är 7 mån gammal. Tänkte beställa direkt från babyhawks hemsida, men hur går betalningen till?

Någon som kanske har lust att hjälpa mig med tyget? Jag gillar grönt, turkost/petrol, rött och brunt :)
Vill ha remmar som inte är smutskänsliga, funderar på de mörkbruna..

mei taien ska vara dubbelsidig för jag vill gärna ha en helt galen sida som är färgglad och rolig.
sen vill jag gärna ha en sida som är lugnare och inte fullt lika knallig :)
Jag vill dock att båda tygerna ska kontrastera mot de bruna (om det nu blir espresso straps)

så här ser vi ut, bör ju matcha oss också ;)

http://picasaweb.google.com/majakatarin ... 5917963586
Nu har jag bestämt mig för två, men vilken ska man välja som första och andra, skiljer sidorna sig något åt förutom babyhawk-märket?

Bild

Bild

Nu är den beställd! ( 20/8 )
Lägger in en livebild när den kommit fram :)
Senast redigerad av aktuelle den ons aug 20, 2008 00:54, redigerad totalt 6 gång.
Användarens profilbild
Av MilanE
Har inte kikat på babyhawk men vill bara säga vad fina NI är!
Användarens profilbild
Av aktuelle
MilanE skrev:Har inte kikat på babyhawk men vill bara säga vad fina NI är!
Tack tack :lol:
Användarens profilbild
Av aktuelle
Dorislina skrev:Ni är jättefina! :D

Oh, vad avis jag blir. Det är hur roligt som helst att sätta ihop olika kombinationer på Babyhawks hemsida så jag ska göra några förslag jag tycker är snygga. Har själv en Babyhawk som jag är supernöjd med. Saknar inte ficka alls så det hade jag valt bort. Lika med leksaksringen man kan få. Tror nog att det räcker med en vanlig Babyhwak och inte en toddlerhawk, då dom rek från 18 månader. Vår son på 2,5 år 16 kg och 93 cm sitter fortfarande bra i vår Babyhawk.

Återkommer med färgförslag. Tror på Espressostraps iaf ur smutssynpunkt.
Oh, bra, funderade hur länge de gick med den vanliga, då behöver jag inte oroa mig :) ringen för leksak vill jag inte ha alls.. och eftersom jag ska bära på ryggen så känns ju fickan onödig inser jag :) men behöööver veerkligen hjälp med att välja två tyger :) rädd att den ska bli för lik på båda sidorna..

Funderar över den sista med fågeln på, såg den ihop med espresso straps och på den bilden såg det oranga mycket knalligare ut.. vilket jag gillar :)
Användarens profilbild
Av aktuelle
Dorislina skrev:Ni är jättefina! :D

Oh, vad avis jag blir. Det är hur roligt som helst att sätta ihop olika kombinationer på Babyhawks hemsida så jag ska göra några förslag jag tycker är snygga. Har själv en Babyhawk som jag är supernöjd med. Saknar inte ficka alls så det hade jag valt bort. Lika med leksaksringen man kan få. Tror nog att det räcker med en vanlig Babyhwak och inte en toddlerhawk, då dom rek från 18 månader. Vår son på 2,5 år 16 kg och 93 cm sitter fortfarande bra i vår Babyhawk.

Återkommer med färgförslag. Tror på Espressostraps iaf ur smutssynpunkt.
och TACK förståss :P
Användarens profilbild
Av aktuelle
Dorislina skrev:Nu blir det ju paneler som jag tycker är snygga och som passar till espresso... :roll:

Några av mina favoriter men kanske ingen som är direkt diskret. :lol:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Är vääldigt sugen på ugglorna :) måste nog skippa det där med diskret, det är nog ändå inte vi ;) men två som inte blir för lik i färgsättningen iaf och som båda blir stor kontrast till espresso :)
Användarens profilbild
Av aktuelle
vad tror du om ugglorna och någon av de som går i orange/rött? Men vilken? :S
Användarens profilbild
Av aktuelle
Dorislina skrev:
aktuelle skrev:vad tror du om ugglorna och någon av de som går i orange/rött? Men vilken? :S
Helt klart en bra idé. Den sista i din rad, den orangea med fågeln tror jag kan funka riktigt bra. Speciellt om den är lite knalligare. Annars är jag väldigt förtjust i den näst sista bland mina förslag, den med orangea blommor. Tror det kan vara väldigt fint mot espressofärgen men ändå lysa.

Oh, måste nog spara så jag kan köpa en till med ugglor på.... 8) (annars får du sälja din till mig sen när du tröttnat! :wink: :lol: )
jag fastnar mer och mer för den oranga med fåglar :) tack för hjälpen, så får det bli.. det blir en fågel mt :p
Användarens profilbild
Av aktuelle
den är knalligare, såg en bild på hemsidan :) det äär det tyget :)
Användarens profilbild
Av Puma
Ni är jättefina. Tror att espressostraps passar er bra och då med några mörkare paneler. Har kollat lite på Babyhawks hemsida och tycker att de ljusare panelerna ser lite missplacerade ut med en mörkare ram. Måste man ha en ram runt? Räcker det inte med uppe och nere i en annan färg?

Men jag fastnade också för Orchid fantasy cream. Och absolut den med näckrosorna (en av mina favvo blommor.) Moss Wood Fern från Amy Butler om du är en grön person. Butterfly delight gillade jag också, men kan bli för ljus med den mörka ramen jag talade om tidigare, men lite lagom mycket grön och rosa. Tropical Splendor Periwinkle passar nog också till espresso.

Om du vill ha en lite färgladare oväntad sida så tyckte jag Bad Luck Club Red var lite humorisktisk och färglad.

Ändrar: Jag ser att du redan fått massa förslag medan jag suttit och funderat. Hoppas du får ihop till en fin Babyhawk. Jag har en cammo Babyhawk som jag är sååå nöjd med.
Användarens profilbild
Av aktuelle
Puma skrev:Ni är jättefina. Tror att espressostraps passar er bra och då med några mörkare paneler. Har kollat lite på Babyhawks hemsida och tycker att de ljusare panelerna ser lite missplacerade ut med en mörkare ram. Måste man ha en ram runt? Räcker det inte med uppe och nere i en annan färg?

Men jag fastnade också för Orchid fantasy cream. Och absolut den med näckrosorna (en av mina favvo blommor.) Moss Wood Fern från Amy Butler om du är en grön person. Butterfly delight gillade jag också, men kan bli för ljus med den mörka ramen jag talade om tidigare, men lite lagom mycket grön och rosa. Tropical Splendor Periwinkle passar nog också till espresso.

Om du vill ha en lite färgladare oväntad sida så tyckte jag Bad Luck Club Red var lite humorisktisk och färglad.

Ändrar: Jag ser att du redan fått massa förslag medan jag suttit och funderat. Hoppas du får ihop till en fin Babyhawk. Jag har en cammo Babyhawk som jag är sååå nöjd med.
bad luck club hade varit mycket oväntat att ha som andra sida :) ska fundera på saken :)
Användarens profilbild
Av aktuelle
är det jag som letar dåligt eller försvann precis den oranga med fåglar från hemsidan? :S minns inte var den låg.
Användarens profilbild
Av aktuelle
Dorislina skrev:
aktuelle skrev:är det jag som letar dåligt eller försvann precis den oranga med fåglar från hemsidan? :S minns inte var den låg.
Den finns under geometrics
tack, nuu hittade jag igen den :)
Användarens profilbild
Av aktuelle
jag hittade en till som jag föll för :) kolla trådstarten. Den längst ner, den var knallig om något! :) Tror ni den fungerar? Kanske den och ugglorna istället?
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?