Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
Jag fick svaret:

"Det är både trikåsjal vävd sjal och ringsjal. En visning per dag plus genrep torsdag kväll. Vi har inte mycket att erbjuda som kompensation mest om du tycker det e lite kul samt att du får lite inträdesbiljetter såklart!

Det kan hända att du även får bära någon topp eller liknande som matchar sjalen... så fint så fint det kan bli! "

Vet inte om jag kan alla dagar.....vem skall passa Wilma när jag är på scen torsdag-fredag? Helgen kan hon vara med pappa.....
Användarens profilbild
Av Tabby
Vet ej ännu vilka dagar jag vill. Men inte alla i allafall.....
Användarens profilbild
Av Sarai
Hade jag haft en bebis och varit föräldraledig hade det varit en kul grej att hoppa på, men det är ju svårt med ett större barn som inte kan tänkas tycka att det är kul att åka dit fyra dagar dagar i rad. Det är lite synd, eftersom det vore roligt att visa att det funkar att bära större barn. Vi andra får väl gå dit och titta och visa upp oss i publiken!
Användarens profilbild
Av amöba
naimiez skrev:---Vet inte om jag kan alla dagar.....vem skall passa Wilma när jag är på scen torsdag-fredag? Helgen kan hon vara med pappa.....
Vi får väl visa hur det går till att bära två barn ;) Nej, just vem som ska ta hand om stora barnet är grejen som avgör att jag inte riktigt kan tänka mig att ställa upp.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Så man måste kunna alla 4 dagarna för att det skall vara aktuellt? Visst är det en kul grej, men det känns lite mycket.
Användarens profilbild
Av Tabby
Fortfarande inget svar....Lutar åt att jag struntar i det här.
Användarens profilbild
Av Tabby
Kanske blev avskrämd av vår tråd
Men varför då?
Användarens profilbild
Av Tabby
Men, då får de vara lite realistiska.......
Användarens profilbild
Av Kusmi
Nej jag har inte heller hört något ännu. Trisst! De kan ju svara iallafall!
Användarens profilbild
Av Helma
Jag har mailat igen och sagt att jag vill ha ett svar vilket som, men inget svar än... Tråkigt. :(
Användarens profilbild
Av Siania
Hm, det verkar ju inte särskilt bra organiserat det här. Jag fick ett svar i förra veckan men har fortfarande inte fått ngn info om tider o dyl. Lite framförhållning får de väl ändå ha - och alla som inte fått något svar överhuvudtaget sen. :(

Undrar om de har ändrat sig och inte vill ha några modeller längre? I så fall kan de ju faktiskt meddela oss det här. :?
Användarens profilbild
Av Siania
Skickade det här till dem nyss, undrar om de kommer svara? :roll:
Hejsan!

Nu börjar jag bli konfunderad. Har mailat dig svar men inte fått ngt svar tillbaka. Inte heller någon vidare info om tider, plats o dyl. Lite framförhållning vore inte helt fel. Ett telefonnr har jag inte heller fått så det är svårt att ringa själv och höra sig för. Vill ni verkligen ha sjalmodeller? Ser fram emot ett svar snart.

Mvh, xxx
Användarens profilbild
Av LillaG
Nu har jag fått svar. Misstänker att ni andra oxå fått det.

I mitt mail står inget om att vara där imorn & provgå catwalken.
Hur ska ni andra göra? Jag funderar på fredag & söndag... e ju en liten skoj grej. :)
Användarens profilbild
Av Kusmi
LillaG skrev:Nu har jag fått svar. Misstänker att ni andra oxå fått det.

I mitt mail står inget om att vara där imorn & provgå catwalken.
Hur ska ni andra göra? Jag funderar på fredag & söndag... e ju en liten skoj grej. :)
Jag har fortfarande inte fått något svar så jag är väl bortsorterad. Tyckte att det var en rolig gjej, men just nu känns det faktiskt inte roligt alls.
Användarens profilbild
Av Helma
Har just pratat med Sofia på Minishop och jag kommer att vara där lördag och söndag. Man behöver inte vara med imorgon på genrep, det skulle i så fall vara 17.30.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?