Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

JinxLinda skrev:
Alven skrev:Som sagt, vår kamera har dött... :( :ljus:
Men du har väl grannar? ;)
Nja, ingen som jag känner så väl att jag skulle låna en kamera av ;) Dessutom är bäbisen lite för liten för att MT:n ska komma till sin rätt. Men maken har lovat att köpa en ny kamera till helgen! :D :tumup:
Alven skrev:
JinxLinda skrev:
Alven skrev:Som sagt, vår kamera har dött... :( :ljus:
Men du har väl grannar? ;)
Nja, ingen som jag känner så väl att jag skulle låna en kamera av ;) Dessutom är bäbisen lite för liten för att MT:n ska komma till sin rätt. Men maken har lovat att köpa en ny kamera till helgen! :D :tumup:
Ah vad bra :vågen:
Av che82
Ska ju egentligen inte heller okynnesköpa mer, maken blir dessutom galen om jag köper ngt nytt bärdon :roll:

Men jag tänker så här, kanske, kanske om man får se en bild kan man motivera ett nytt köp. Kanske ser barnet ut att ha det så mysigt, eller att den avlastar så skönt...egentligen har jag ett habegär...drabbats av bäranäraiolika-:evil:
Användarens profilbild
Av Alven
che82 skrev:Ska ju egentligen inte heller okynnesköpa mer, maken blir dessutom galen om jag köper ngt nytt bärdon :roll:

Men jag tänker så här, kanske, kanske om man får se en bild kan man motivera ett nytt köp. Kanske ser barnet ut att ha det så mysigt, eller att den avlastar så skönt...egentligen har jag ett habegär...drabbats av bäranäraiolika-:evil:
Haha... Jag har bärbilder i kameran nu, får återkomma... :mrgreen:
Alven skrev:
che82 skrev:Ska ju egentligen inte heller okynnesköpa mer, maken blir dessutom galen om jag köper ngt nytt bärdon :roll:

Haha... Jag har bärbilder i kameran nu, får återkomma... :mrgreen:
:app:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?