Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Alven skrev:Som sagt, vår kamera har dött...Men du har väl grannar?![]()
JinxLinda skrev:Nja, ingen som jag känner så väl att jag skulle låna en kamera avAlven skrev:Som sagt, vår kamera har dött...Men du har väl grannar?![]()
Alven skrev:Ah vad braJinxLinda skrev:Nja, ingen som jag känner så väl att jag skulle låna en kamera avAlven skrev:Som sagt, vår kamera har dött...Men du har väl grannar?![]()
Dessutom är bäbisen lite för liten för att MT:n ska komma till sin rätt. Men maken har lovat att köpa en ny kamera till helgen!
![]()
che82 skrev:Ska ju egentligen inte heller okynnesköpa mer, maken blir dessutom galen om jag köper ngt nytt bärdonHaha... Jag har bärbilder i kameran nu, får återkomma...![]()
Men jag tänker så här, kanske, kanske om man får se en bild kan man motivera ett nytt köp. Kanske ser barnet ut att ha det så mysigt, eller att den avlastar så skönt...egentligen har jag ett habegär...drabbats av bäranäraiolika-:evil:
Alven skrev:che82 skrev:Ska ju egentligen inte heller okynnesköpa mer, maken blir dessutom galen om jag köper ngt nytt bärdonHaha... Jag har bärbilder i kameran nu, får återkomma...![]()
Men jag tänker så här, kanske, kanske om man får se en bild kan man motivera ett nytt köp. Kanske ser barnet ut att ha det så mysigt, eller att den avlastar så skönt...egentligen har jag ett habegär...drabbats av bäranäraiolika-:evil:
Diesel skrev:Lite nyfiken på vad ni som köpt dom tycker nu när ni hunnit använda dom ett tag.De är ju sannerligen onödigt fina!
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?