Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
JinxLinda skrev:Nu måste jag bara fixa något vettigt att skicka i... Vad?Eller skicka i en såndär färdigportad påse från posten, de går att frankera upp för frakt utomlands
Själva sjalen hade ingen kartong, utan bara en påse, som tyvärr sambon har hunnit kasta. Kan man packa in sjalen i ett par plastpåsar och tejpa?
zero.sara skrev:låter ju som en bra idéJinxLinda skrev:Nu måste jag bara fixa något vettigt att skicka i... Vad?Eller skicka i en såndär färdigportad påse från posten, de går att frankera upp för frakt utomlands
Själva sjalen hade ingen kartong, utan bara en påse, som tyvärr sambon har hunnit kasta. Kan man packa in sjalen i ett par plastpåsar och tejpa?
JinxLinda skrev:Jag får prata med dom på posten om bästa alternativet alltså
zero.sara skrev:Fast det ser ut som det är billigare att skicka med egen packat iallafallMen duger det då att t.ex ha tre påsar runt den?
JinxLinda skrev:Klart det duger, bara det håller. Ta en papperspåse innerst och så en eller två plastpåsar utanpå. Pop:s påsar är superbra att packa i, de är så tjocka och bra.zero.sara skrev:Fast det ser ut som det är billigare att skicka med egen packat iallafallMen duger det då att t.ex ha tre påsar runt den?
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?