Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sanna73
Hur gärna jag än ville ha sjalen så hade jag satsat på nr två.

Tycker 10€ ersättning för en trasig sjal inte är tillräckligt. Tycker även alternativ tre är under all kritik eftersom det inte är någon ersättning alls för allt det meck du fått gå igenom. Dessutom utgår jag ifrån att hon kommer returnera sjalen till tillverkaren och få full ersättning för den.
Av Jinxan
Nu verkar det som om jag kommer slippa betala mellanskillnaden i alla fall, och jag är inte hundra, men jag kanske får ersättning för frakten.. men det spelar inte så stor roll ändå, nu slipper jag i alla fall lägga ut mer än vad frakten hamnar på.
Av Jinxan
Nu måste jag bara fixa något vettigt att skicka i... Vad?

Själva sjalen hade ingen kartong, utan bara en påse, som tyvärr sambon har hunnit kasta. Kan man packa in sjalen i ett par plastpåsar och tejpa?
Användarens profilbild
Av zero.sara
JinxLinda skrev:Nu måste jag bara fixa något vettigt att skicka i... Vad?

Själva sjalen hade ingen kartong, utan bara en påse, som tyvärr sambon har hunnit kasta. Kan man packa in sjalen i ett par plastpåsar och tejpa?
Eller skicka i en såndär färdigportad påse från posten, de går att frankera upp för frakt utomlands :tumup:
Av sjaltokan
zero.sara skrev:
JinxLinda skrev:Nu måste jag bara fixa något vettigt att skicka i... Vad?

Eller skicka i en såndär färdigportad påse från posten, de går att frankera upp för frakt utomlands :tumup:
låter ju som en bra idé
Användarens profilbild
Av zero.sara
JinxLinda skrev:Jag får prata med dom på posten om bästa alternativet alltså ;)
:)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Användarens profilbild
Av zero.sara
Fast det ser ut som det är billigare att skicka med egen packat iallafall :hmm:
Av Jinxan
zero.sara skrev:Fast det ser ut som det är billigare att skicka med egen packat iallafall :hmm:
Men duger det då att t.ex ha tre påsar runt den?
Användarens profilbild
Av sanna73
JinxLinda skrev:
zero.sara skrev:Fast det ser ut som det är billigare att skicka med egen packat iallafall :hmm:
Men duger det då att t.ex ha tre påsar runt den?
Klart det duger, bara det håller. Ta en papperspåse innerst och så en eller två plastpåsar utanpå. Pop:s påsar är superbra att packa i, de är så tjocka och bra.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?