- mån feb 11, 2008 22:48
Tack sacha!! Nu minns jag :idea: Funderar hur jag ska göra...
är sugen på en blekning i alla fall... 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
korell skrev:"min" hoppe kom som sagt från tyskland.Men du leder inte lynchmobben om jag försöker avfärga den lite?
Säljaren hävdade att hon köpt den så som den såg ut när jag fick den. Vem vet? men jag ar myyycket svårt att tro det utan har hela tiden antagit att den missfärgats av annan röd tvätt eller blivit hemfärgad med rött hemma av någon.
sanna73 skrev:Kom igen, avfärga den lite. Jag blir ju supernyfiken om hur det blirDet får bli till helgen...![]()
Jag lovar att hjälpa till att stoppa lynchmobben om du vågar försöka
anna m skrev:sanna73 skrev:Kom igen, avfärga den lite. Jag blir ju supernyfiken om hur det blirDet får bli till helgen...![]()
Jag lovar att hjälpa till att stoppa lynchmobben om du vågar försökaär ivrig själv
sanna73 skrev:Att ha barnasinnet i behåll anses vara en meritanna m skrev:sanna73 skrev:Kom igen, avfärga den lite. Jag blir ju supernyfiken om hur det blirDet får bli till helgen...![]()
Jag lovar att hjälpa till att stoppa lynchmobben om du vågar försökaär ivrig själv
![]()
Är det barnsligt att tycka det är urspännande när en person man aldrig träffat skall avfärga en sjal man aldrig sett![]()
mari_tres skrev:Jag tror på alternativet att den är hemfärgad, för skulle Hoppediz verkligen släppa ut en sjal på marknaden om den var missfärgad? Tror inte att det finns många företag som skulle göra nåt sånt...jag tror på det med, men den är nog missfärgad för den ser "dassig" ut
Tom. på andrahands sortering från fabriker å sånt så är det ju knappt det syns att det inte är exakt som det ska vara.
mari_tres skrev:Jag tror på alternativet att den är hemfärgad, för skulle Hoppediz verkligen släppa ut en sjal på marknaden om den var missfärgad? Tror inte att det finns många företag som skulle göra nåt sånt...Ja du har nog rätt. Avfärgas ska den i alla fall
Tom. på andrahands sortering från fabriker å sånt så är det ju knappt det syns att det inte är exakt som det ska vara.
anna m skrev:Spännandemari_tres skrev:Jag tror på alternativet att den är hemfärgad, för skulle Hoppediz verkligen släppa ut en sjal på marknaden om den var missfärgad? Tror inte att det finns många företag som skulle göra nåt sånt...Ja du har nog rätt. Avfärgas ska den i alla fall
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?