Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av belinda
mejamy, de är absolut stadiga marimekko! jag har bara moby wrap att jämföra med men jämfört med den är marimekkon himmelsk! tunn och stadig!
Användarens profilbild
Av mejamy
belinda skrev:mejamy, de är absolut stadiga marimekko! jag har bara moby wrap att jämföra med men jämfört med den är marimekkon himmelsk! tunn och stadig!
Åh vad jobbigt då! Kunde du inte ha sagt, att visst är de snygga, men ack så vajjiga eller nått...nu vill jag ju ha både en mameko och en marimekko :purskis:
Av belinda
mejamy skrev:
belinda skrev:mejamy, de är absolut stadiga marimekko! jag har bara moby wrap att jämföra med men jämfört med den är marimekkon himmelsk! tunn och stadig!
Åh vad jobbigt då! Kunde du inte ha sagt, att visst är de snygga, men ack så vajjiga eller nått...nu vill jag ju ha både en mameko och en marimekko :purskis:
moahahaa :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
mejamy skrev:
Egentligen tycker jag att det är mest motiverat att ha många trikåsjalar. Det är ju då i början man verkligen bär sjalen som ett klädesplagg. Alltså bör man ha MINST två mjukissjalar :this:
Användarens profilbild
Av mejamy
Knyttet & K skrev:
mejamy skrev:
Egentligen tycker jag att det är mest motiverat att ha många trikåsjalar. Det är ju då i början man verkligen bär sjalen som ett klädesplagg. Alltså bör man ha MINST två mjukissjalar :this:
Men precis min tanke också! Jag har ju varit så "duktig" och bara haft EN, hörde ni, EN långsjal till Joy (+ en ringis och en hemmasydd MT) :!: Så då borde jag ju vara värd två trikåsjalar MINST nu! Jag kan ju köpa en nu ganska snart och nästa sen nån månad senare eller så...då sprider man ju ut kostnaden liksom 8) Väl talat Knyttet och K! :app:
Användarens profilbild
Av Elsa
Panakeia skrev:Minimundus!!
Jamen visst ja! En minimundus har jag också på min önskelista. En randig! :loving:
Användarens profilbild
Av mojsan
Jag har nu babu bred, som var min första trikåsjal, en sino o en mameco. MamEcon gillar jag helt klart bäst. stadig o sval, omslutande. Men lite sträv, sådär, men mjuk ändå. Sinon åker med när utrymmet är avgörande, snygg tunnis med något sämre avlastning än de andra, men inte märkbart. Babun avlastar väldigt bra den med, men är varm.

Mameco, alltså.
Användarens profilbild
Av Elinea
mejamy skrev:
Knyttet & K skrev:
mejamy skrev:
Men precis min tanke också! Jag har ju varit så "duktig" och bara haft EN, hörde ni, EN långsjal till Joy (+ en ringis och en hemmasydd MT) :!: Så då borde jag ju vara värd två trikåsjalar MINST nu! Jag kan ju köpa en nu ganska snart och nästa sen nån månad senare eller så...då sprider man ju ut kostnaden liksom 8) Väl talat Knyttet och K! :app:
Jag har tre :D men Linnéa är första barnet så jag tänker att de kan komma till användning fler gånger sen förhoppningsvis, fast risken är väl att man vill ha nya då ändå.. Har i alla fall en Sino Kråkbär som jag älskar men har tröttnat lite på den trista färgen så jag var tvungen att beställa en Marimekko hallon/ljusvin, sen när jag såg Marimekko retrogrönblom här på sjalbarn kunde jag ju inte låta bli. Har inte fått den röda Marimekkon ännu men den gröna är mycket tjockare tyg än de andra så den blir mysig i höst.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Mam eco verkar bra, men jag verkar vara den enda som tycker att den är hemskt ful? Ser urtvättad och gammal ut liksom.

Jag har en babu bred och en rooosa moby och jag tror att jag behöver en marimekko.
Av anna m
Är det någon som har en bild på babun för jag har ingen aning om vad ni pratar om... :mitvit:
Användarens profilbild
Av mejamy
Sannasmamma skrev:Mam eco verkar bra, men jag verkar vara den enda som tycker att den är hemskt ful? Ser urtvättad och gammal ut liksom.

Jag har en babu bred och en rooosa moby och jag tror att jag behöver en marimekko.
Jo jag kan förstå vad du menar. I allafall den "oboy" färgade gillar jag inte alls och tycker som du säger att den ser urtvättad ut :? Men jag tänkte att den chokladfärgade (mörkare bruna) är bättre. Men det vet jag ju inget om egentligen. Finns det nån som har den och kan beskriva färgen?
Användarens profilbild
Av Alven
anna m skrev:Är det någon som har en bild på babun för jag har ingen aning om vad ni pratar om... :mitvit:
babu=baby bundler, till exempel på www.babyboden.nu
Av anna m
Alven skrev:
anna m skrev:Är det någon som har en bild på babun för jag har ingen aning om vad ni pratar om... :mitvit:
babu=baby bundler, till exempel på www.babyboden.nu
Åh det var en förkortning :pew: jag trodde att det fanns en sjal som jag missat...
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Sannasmamma skrev:Mam eco verkar bra, men jag verkar vara den enda som tycker att den är hemskt ful? Ser urtvättad och gammal ut liksom.

Jag tycker också att den är ful.
Användarens profilbild
Av norkmedoo
jag tycker mam eco verkar vara en skön trikåsjal, jag skulle vilja prova en sådan...
och en minimundus (som jag har en men inte riktigt provat) och så har jag kvar
lillebrors ribstickade pikku ruu :loving:
... också kanske någon med lite mer färg 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?