Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jazoo
amöba skrev:Maken reggade sig genast på pappaforum.se - ska bli intressant att höra om han tycker att ni har givande diskussioner. (Jag hoppas det! ;) :D)
Bra att det kommer fler pappor dit (se till att han skriver en hel massa) - Johan var lite lite besviken över att det inte var så mycket fart. Men säg inte att jag har sagt det.... :wink:
Av Fredrik
amöba skrev:
Fredrik skrev:...leta upp en hyggligt glad kille i svart pappaforum-tshirt och mycket, mycket tunt/kort hår...
Såg dig minsann i GP igår! Grattis till gratisreklamen :D Har den givit något resultat i antalet nyregistreringar?
On vi ser till de senaste två veckorna så har nyregistreringen tagit rejäl fart än hur det var under sommaren-tidiga hösten. Detta beror i sin tur på hur vi marknadsför oss (via mvc/bvc).
Bra att det kommer fler pappor dit (se till att han skriver en hel massa) - Johan var lite lite besviken över att det inte var så mycket fart. Men säg inte att jag har sagt det.... Wink
Du får gärna hälsa johan att jag/vi verkigen uppskattade hans ord och det vore mkt tråkigt om han skulle sluta besöka oss och skriva! Man får ha viss förståelse för att vi är i en uppbyggnadsfas just nu. Och därför hoppas jag att personer som johan, med uppenbar talang för det skrivna ordet, fortsätter och skriver/tänker till/kommenterar/är med på tåget :D

Vi hoppas som sagt5 på en ökad tillströmning. Bara det att vi deltager på mässan kanske inte ger så många nya användare, rent %-aktigt, men det ger oss nya kanaler och "partners" som kan länka till oss och därmed påverka vårt medlemsantal i rätt riktning.

Som exemepl: Jag får in en fot på GP och de skriver några rader-->tv4 halland mailar och vill ha mig i nyhetssoffa--->pratar mer med tv4 halland-->tv4 vill nu ha mig i nyhetssoffa i malmö istället = större publik... vi får vara med på mässa i sthlm--->företag vill samarbeta med oss--->tvprogram ill eventuellt göra ett knäck på oss-->mässan i gbg vill tala med oss om liknande upplägg...

Det blir ringar på vatten av allt man gör så jag hoppas, hoppas, hoppas att nu inte johan ser det negativa med att vi inte är så stora... än... utan hjälper till och bygger upp det här till ett fantastiskt forum, som jag är säker på att det har potential att bli... och samtidigt har lite kul på vägen :wink:

Oj, blev visst mkt text det här...

Var f.ö kul att träffa några av er på mässan idag. Hann aldrig gå runt på egen hand men ska försöka göra det imorn. Siktar på att köpa någon form av sjal. Är en mei thai (thai mei?) något att ha?

/Fredrik
Användarens profilbild
Av jazoo
Fredrik skrev:Är en mei thai (thai mei?) något att ha?

/Fredrik
Kort bara, ska strax gå och lägga mig. En mei tai (MT) är suveränt! Johan brukar säga att om han var tvungen att välja en bärmojäng så skulle det bli vår MT. Vi ska försöka ta oss till mässan imorgon, så får han väl berätta själv varför!

/Johanna
Användarens profilbild
Av Linnea
jazoo skrev:
Fredrik skrev:Är en mei thai (thai mei?) något att ha?

/Fredrik
Kort bara, ska strax gå och lägga mig. En mei tai (MT) är suveränt! Johan brukar säga att om han var tvungen att välja en bärmojäng så skulle det bli vår MT. Vi ska försöka ta oss till mässan imorgon, så får han väl berätta själv varför!

/Johanna
Jonny bär enbart i sin MT numera, han har en kamoflage, han är inte överdrivet förtjust i randiga tyger :wink:

Ringo ringsjalen är också stilren och snygg :D
Av Fredrik
Tjoho!

Då har vi haft johan & johanna på besök hos oss på mässan :D Verkade som att daniel och johan fann varandra då de hade gått på KTH :D

Fick en sjysst demo på hur man knyter upp sitt barn på ryggen med sjal, tack johanna!

Nu ska jag bara hitta lite tid till att springa bort till looma och skaffa en MT 8)

Btw, sjukt mkt mer pappor på mässan idag, jättekul!

/Fredrik
Användarens profilbild
Av amöba
fredrik skrev:Nu ska jag bara hitta lite tid till att springa bort till looma och skaffa en MT
Bild, bild, bild!!! (som det brukar heta här ;)) Vi vill se dig bära i MT:n :D
Användarens profilbild
Av Tinalqua
Har bett min käre make att kika in på pappaforumet :) Han är annars väldigt upptagen med sina onlinespel främst Battlefield
Användarens profilbild
Av jazoo
Fredrik skrev:Tjoho!

Då har vi haft johan & johanna på besök hos oss på mässan :D Verkade som att daniel och johan fann varandra då de hade gått på KTH :D

Fick en sjysst demo på hur man knyter upp sitt barn på ryggen med sjal, tack johanna!

Nu ska jag bara hitta lite tid till att springa bort till looma och skaffa en MT 8)

/Fredrik
Kul att träffas idag Fredrik! Jag är ledsen över att vi inte hade någon MT med oss, hoppas att du får kläm på en sån i alla fall. Kanske någon härifrån som ska dit imorgon och kan ta med sig en MT för att visa?

Och de där KTH:arna... Vad ska man säga? ;)

/Johanna
Användarens profilbild
Av Aurian
jazoo skrev:
Fredrik skrev:Tjoho!

/Fredrik
Kul att träffas idag Fredrik! Jag är ledsen över att vi inte hade någon MT med oss, hoppas att du får kläm på en sån i alla fall. Kanske någon härifrån som ska dit imorgon och kan ta med sig en MT för att visa?

Och de där KTH:arna... Vad ska man säga? ;)

/Johanna
Jag ska dit imorgon, tyvärr inte mannen (lyckades inte locka honom till att följa med...)
Vi blir lätta att känna igen med en MT som ser ut som ett solsken :lol: (=väldigt gul). Vill ni så får ni gärna prova, dottern kanske t.o.m. kan tänka sig att ställa upp som testbebis också (som hon gjorde förra året hos Looma :wink: )
Användarens profilbild
Av Aurian
Fredrik skrev:Nu ska jag bara hitta lite tid till att springa bort till looma och skaffa en MT 8)
/Fredrik
Tyvärr har nog Looma inga MT:s i sin repertoar, trikåsjalar och ringsjalar är deras grej hittils... Men det går ju att nätshoppa MT, bara surfa runt litegrann här så hittar du ställena :wink: Om det inte finns någon vänlig själ inne på "gör det själv" som kan tänka sig sy en åt dig! :tumsup:
Av Fredrik
Tyvärr har nog Looma inga MT:s i sin repertoar, trikåsjalar och ringsjalar är deras grej hittils... Men det går ju att nätshoppa MT, bara surfa runt litegrann här så hittar du ställena Wink Om det inte finns någon vänlig själ inne på "gör det själv" som kan tänka sig sy en åt dig! Tummar upp
Även om det verkar hur sweet som helst att få en egensydd MT så kan jag inte med att be okända människor om free stuff :lol: Som du säger så verkar Looma inte ha MT's och jahg känner nog rent spontant att jag vill börja med en sån. Kan gå över på "tyngre" grejer senare. Öh, pratar jag fortfarande om sjalar :wink:
Jag ska dit imorgon, tyvärr inte mannen (lyckades inte locka honom till att följa med...)
Jättekul om du kommer och demar MT'n för oss! Go go go!

Och de där KTH:arna... Vad ska man säga? Wink

/Johanna
Detsamma! Äsch, inte kunde ni veta att jag/vi stod och var sugna på MT :D Fick ju en jättebra demning av hur man bär ett barn på ryggen.

Och ja, de där KTH:arna... Som gammal chalmerist så börjar man ju undra om de är riktigt kloka :wink:
Har bett min käre make att kika in på pappaforumet Smile Han är annars väldigt upptagen med sina onlinespel främst Battlefield
Battlefield, pappaforum...Pappaforum, battlefield... Same, same, but different :lol:

/Fredrik
Användarens profilbild
Av jazoo
Fredrik - jag hörde att du köpte dig en MT till slut! Hur går det? Har ni provat den? Vad tycker ni? Får vi se en bild? *väntar ivrigt på bildbevis och utlåtande!* :D
Av Fredrik
jazoo skrev:Fredrik - jag hörde att du köpte dig en MT till slut! Hur går det? Har ni provat den? Vad tycker ni? Får vi se en bild? *väntar ivrigt på bildbevis och utlåtande!* :D
The rumours of my death are greatly exaggerated. Tyvärr så sålde ju inte Looma MT's och sjalen jag hade kunnat tänka mig att köpa istället (Sino, Simo?) hade de bara som visningsvara. :? Då kände jag att, nähä, då avvaktar jag hellre och kollar lite med sambon vilken slags sjal hon vill ha.

Så, än så länge är jag sjallös. Men känner att jag lika gärna kan skaffa nån vanlig sjal istället för MT :D

/Fredrik
Användarens profilbild
Av jazoo
Fredrik skrev:
jazoo skrev:Fredrik - jag hörde att du köpte dig en MT till slut! Hur går det? Har ni provat den? Vad tycker ni? Får vi se en bild? *väntar ivrigt på bildbevis och utlåtande!* :D
The rumours of my death are greatly exaggerated. Tyvärr så sålde ju inte Looma MT's och sjalen jag hade kunnat tänka mig att köpa istället (Sino, Simo?) hade de bara som visningsvara. :? Då kände jag att, nähä, då avvaktar jag hellre och kollar lite med sambon vilken slags sjal hon vill ha.

Så, än så länge är jag sjallös. Men känner att jag lika gärna kan skaffa nån vanlig sjal istället för MT :D

/Fredrik
Äsch då! Du får väl smurfa runt på säljes här - och se om du hittar något intressant!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
*hoppas litegrann att det var min MT som gjorde dig sugen på en sån :P 8) *

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?