Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av caelajemma
Precis som några andra har skrivit så tycker jag att det är bra när det står listat vad folk har för sjalar så att man kan fråga om man är nyfiken eller så. Förutom det jag har listat har jag en hemmasydd sele som jag inte blev så nöjd med, så den används inte, men allt annat används (dvs det som är listat).

Visst är det beroendeframkallande, men jag kan nog tycka att jag "behöver" nästan allt det jag har. De vävda sjalarna jag har är ju i olika längd samt olika tjocklek t ex. Det skulle väl vara sinon/mam eco wrapen då som jag inte riktigt kan rättfärdiga - det kan faktiskt räcka med en trikåsjal till en åttakilos niomånaders. :D Jag ville ha en stadig trikåsjal nu under vintern och inhandlade en eco, men sen när sinosarna såldes för 500 så var ju tvungen att testa en sådan också, så nu ska jag bara kunna besluta vilken som ska bort... :hmm:

Jag är faktiskt rätt nöjd med min sjalgarderob just nu, ska dock byta ut min Ringo till någon ringsjal med bättre vikning.
Användarens profilbild
Av Asereht
Sjal/sele/mt osv är kanske rent teoretiskt bara ett redskap men som allt annat så råder också ett visst mode i detta. Dessutom så är det ju lite som med ens övriga garderob, om man bara har ett plagg i en färg så tröttnar man ju rätt lätt på detta och visst vill man ha en mångsidig garderob så att man kan variera färg och form. Detta gäller även sjalarna.

För egen del så gillar jag starka färger, udda och glada färgkombinationer för att inte tala om vackra tyger. Jag är helt klart en samlare och jag gilalr att variera mig. Ibland vill jag synas rejält och ibland vill jag smälta in så jag försöker ha både färgstarkt och diskret i min "bärmojängsgarderob".

När det gäller typ av sjal/sele osv så är det nog en smaksak vad man föredrar och vad man gillar för typ av knytning. Jag älskar trikåsjal till litet barn och jag skulle tom kunna tänka mig att ha en nu till min ettåring men iom att jag har två vävda finns det eg inget behov men vem vet snubblar man över en billig och bra så kanske... ;)

Sen tror jag att det här med "beroendet" beror lite på personlighet och shoppingbenägenhet också precis som när det gäller kläder och andra grejor. Men visst är det kul och jag skulle helt klart ha mycket mer grejor att stoltsera med om min plånbok var tjockare. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?