- ons jan 03, 2007 23:09
Precis som några andra har skrivit så tycker jag att det är bra när det står listat vad folk har för sjalar så att man kan fråga om man är nyfiken eller så. Förutom det jag har listat har jag en hemmasydd sele som jag inte blev så nöjd med, så den används inte, men allt annat används (dvs det som är listat).
Visst är det beroendeframkallande, men jag kan nog tycka att jag "behöver" nästan allt det jag har. De vävda sjalarna jag har är ju i olika längd samt olika tjocklek t ex. Det skulle väl vara sinon/mam eco wrapen då som jag inte riktigt kan rättfärdiga - det kan faktiskt räcka med en trikåsjal till en åttakilos niomånaders.
Jag ville ha en stadig trikåsjal nu under vintern och inhandlade en eco, men sen när sinosarna såldes för 500 så var ju tvungen att testa en sådan också, så nu ska jag bara kunna besluta vilken som ska bort...
Jag är faktiskt rätt nöjd med min sjalgarderob just nu, ska dock byta ut min Ringo till någon ringsjal med bättre vikning.
Visst är det beroendeframkallande, men jag kan nog tycka att jag "behöver" nästan allt det jag har. De vävda sjalarna jag har är ju i olika längd samt olika tjocklek t ex. Det skulle väl vara sinon/mam eco wrapen då som jag inte riktigt kan rättfärdiga - det kan faktiskt räcka med en trikåsjal till en åttakilos niomånaders.

Jag är faktiskt rätt nöjd med min sjalgarderob just nu, ska dock byta ut min Ringo till någon ringsjal med bättre vikning.
C 0305, J 0604, & A 1207