Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Erica74
Ursäkta om jag frågar men vad är hammockbag och thaiväska?? :hmm:
Användarens profilbild
Av solängel
En sån här "tantväska" på hjul är rätt bra också. Ni vet, en sån som äldre damer går och handlar med... finns väldigt snygga och häftiga sådana nu.

Jag använde den mycket förra sommaren och hösten. Speciellt bra om man går på stan och ska handla något också. Bära Martina kan jag nämligen göra, rätt länge till och med, men att bära något mer (typ en tung axelväska/thaiväska) gör att det blir snedbelastning och jag får jätteont...
Användarens profilbild
Av Nira
Hammockbag

Thaiväska

Rulla ner lite i båda trådarna så hittar ni väskorna! :D
Användarens profilbild
Av Erica74
Nira skrev:Hammockbag

Thaiväska

Rulla ner lite i båda trådarna så hittar ni väskorna! :D
Tack då vet jag!! :wink: :vågen:
Av Smultronbarn
Tack för alla tips! :D
Hammockväskan verkar ju bra ju... ser nästan ut som min f.d. handväska... :oops: Ja jag vet, man borde inte ha så mycket med sig, men ibland måste man när man ska vara borta tex en hel dag...då räcker inte 2 blöjor till min lille kille...
Vagnen har jag också när jag handlar, bär dock oftast maten på ryggen och drar lillen i vagnen. Kanske borde göra tvärtom??? :?:
Ibland vill jag gå även där vagnen inte passar att ha med (typ i skogen).
Ska fundera lite till...

Men tack igen så länge! :tumup:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
jag71 skrev:Använder vagn till alla saker? :lol: Gjorde jag faktiskt med Skrutt från början. Hade vagnen med som väskhållare och att dra hem matkassar i.
Fast poängen är väl att man vill slippa släpa på vagnen in i butiker och så vidare? Har jag med vagnen kan han lika gärna sitta där, liksom. (Fast jag har ju ett barn som är lika glad i vagn som i sjal.)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?