-  tis apr 10, 2007 14:25

Ibland är det dumt att ha ett skrivbordsjobb...

Maerion skrev:Välkommen till vår värld!Man kan också skaffa sig ett jobb som man försummar lite lagom på mindre stressiga dagar.
Tjaa du, hur man gör? Man låter hemmet förfalla, lär barnen att leka själva och ignorerar sin partner. Sen är saken biff!
 Ibland är det dumt att ha ett skrivbordsjobb...Eld77  Jenny med Sara 0501 och Björn 0801   Kramus
 Kramus
					  					                 Kramus
 Kramus

Dessutom hela kvällarna när barnet somnat.
 Dessutom hela kvällarna när barnet somnat.  Maken säger ingenting, han frågar inte ens efter var jag fått höra saker och ting eller så när jag pratar för i princip allt kommer från sjalbarn har han lärt sig.
 Maken säger ingenting, han frågar inte ens efter var jag fått höra saker och ting eller så när jag pratar för i princip allt kommer från sjalbarn har han lärt sig. 
 Barnen verkar inte bry sig, för jag tror inte jag försummar dem för datorn faktiskt. Jag kom till en punkt när jag kände att det vart osunt helt enkelt! Och jag tog några dagar datorfasta för att få distans. Det hjälpte, men man hamnar lätt i träsket igen tyvärr
 Barnen verkar inte bry sig, för jag tror inte jag försummar dem för datorn faktiskt. Jag kom till en punkt när jag kände att det vart osunt helt enkelt! Och jag tog några dagar datorfasta för att få distans. Det hjälpte, men man hamnar lätt i träsket igen tyvärr   . jag tycker inte detta är nått att skämta om egentligen, att försumma sin familj och andra viktigare saker är ju allvarligt
. jag tycker inte detta är nått att skämta om egentligen, att försumma sin familj och andra viktigare saker är ju allvarligt  

- By Aspasia
 - By Aspasia