Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Linda B skrev:...14......Borde vara 17 nu...
Dessa väskor var ju hur coola som helst! Måste ha en som dagisväska och en som......något annat....?
MrsR skrev:Jag är jättesugen....måste fundera liteNä nu räknar du nog lite galet..
Vad kan det bli för en väska, 75+22+frakt inom Sverige 22? =120 kr ungefär, kan det stämma?![]()
Boadicea skrev:Orkar inte läsa hela tråden... Var kan jag se vilka färger som finns att beställa? (Jag vill nog oxå vara med!)I stl Large finns dessa färger: Brown, Pink, Khaki, Black, Grey, Red, Green
mammahappy skrev:Aha, missförstod innan! Tack!MrsR skrev:Jag är jättesugen....måste fundera liteNä nu räknar du nog lite galet..
Vad kan det bli för en väska, 75+22+frakt inom Sverige 22? =120 kr ungefär, kan det stämma?![]()
75:-/väska är alltså priset inkl frakt för väskorna hem till mig. Men det priset är ju inte "spikat" har ännu inte fått svar från shane vilka "rabatter" vi får beroende på antalet väskor.
Men frakten för 1 väska från mig blir 22:- så då blir det alltså 97:- å sen så tar jag väl en emallageavgift på c:a 3:- så då blir det alltså 100:- inkl frakt för en väska.
mammahappy skrev:Okej!Är det den grönaktiga som är racing green??
Ni som vill beställa.
Skicka mail till mig med färg och storlek.
till linda @ beavis 2000 . com
Fast utan mellanrum dåSkriv gärna er adress med en gång oxå. Å sen när jag har fått alla prisuppgifter från shane vad det kommer att kosta. Så skickar jag ut mail med hur mycket det kostar och vart ni ska sätta in pengarna.
Å här kommer en bild på väskorna jag som jag tog vid förra beställningen. Så ni kan se lite hur färgerna ser ut.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?