Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lindamarie
Men Grattis Pernilla!! :vågen: Har försökt själv som attan men blir liksom inte nöjd :hmm: Har dock lyckats få till det idag en gång med hjälp av Ingrid på Babydesign och Elwi. :heart: Ska ta ett träningspass nu på eftermiddagen också :eld:
Användarens profilbild
Av solanna
marlene skrev:men men men jag kan knyta omslutet på ryggen och gillar ändå ERGOn bättre :roll: Fast sista gången jag provade vart det ganska bra, men ergon får tyngden på höfterna på ett sätt som sjalen inte klarar av :?
Jag håller med. Jag tycker också att MTn avlastar bra mycket bättre på ryggen eftersom midjebältet tar ned mycket av tyngden på höften. Eftersom jag sedan har breda axelband som är tillräckligt långa för att korsa bak och sedan knyta fram så får jag mycket sjalkänsla dessutom. Dante har också en tendens att trassla ut armarna ur x-omslutet på ryggen så han sitter bättre i MTn med. Sutemin är däremot inte alls lika bra.
Användarens profilbild
Av Bönan
Lär mig lär mig!!!!

Vi skulle ju ses i alla fall?!
Användarens profilbild
Av sacha42
solanna skrev:
marlene skrev:men men men jag kan knyta omslutet på ryggen och gillar ändå ERGOn bättre :roll: Fast sista gången jag provade vart det ganska bra, men ergon får tyngden på höfterna på ett sätt som sjalen inte klarar av :?
Jag håller med. Jag tycker också att MTn avlastar bra mycket bättre på ryggen eftersom midjebältet tar ned mycket av tyngden på höften. Eftersom jag sedan har breda axelband som är tillräckligt långa för att korsa bak och sedan knyta fram så får jag mycket sjalkänsla dessutom. Dante har också en tendens att trassla ut armarna ur x-omslutet på ryggen så han sitter bättre i MTn med. Sutemin är däremot inte alls lika bra.
Men om ni har en längre sjal som ni virar ett extra arv runt midjan då, blir inte det bättre avlastning då?
Användarens profilbild
Av Clifford
Bönan skrev:Lär mig lär mig!!!!

Vi skulle ju ses i alla fall?!
Ja! Vi måste ses snarast! :D
Användarens profilbild
Av marlene
sacha42 skrev:Men om ni har en längre sjal som ni virar ett extra arv runt midjan då, blir inte det bättre avlastning då?
Inte om man är rätt öuhm mullig :oops: har än inte haft en sjal som har räckt ett extra varv i omslutet möjligtvis på ryggen men tja det vette tusan
Användarens profilbild
Av solanna
sacha42 skrev:Men om ni har en längre sjal som ni virar ett extra arv runt midjan då, blir inte det bättre avlastning då?
Midjan och höften är ju inte riktigt samma sak, inte på mig i alla fall och vitsen med höftbältet på MTn är ju just att man får ned tyngden på höfterna. Men långsjalen fördelar man tyngden över stora delar av överkroppen, men ända ned till höfterna kommer inte jag iaf. Jag tycker dessutom att det lätt blir lite skavigt om man lindar mycket sjal runt midjan. Men jag säger inte att det är dåligt med x-omslut på ryggen, bara att det bättre med MTn för mig. Båda är bra egentligen.
Användarens profilbild
Av Veronica
Jag önskar också att jag kunde få till det sådär bra med sjalen på ryggen. När jag får hjälp sitter hon som en smäck, men när jag knyter själv (framför spegeln) så blir det alltid för löst någonstans.

Så jag är också lat och tar Ergon. Som för övrigt är kung. 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?