Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Lenaskeå skrev:
eamane skrev:Jag har nu bestämt mej och har en lånesjal på gång, precis en sån som jag funderat på att köpa ändå så nu får jag testa och se :)
Vad blir det? :)
Undrar jag med.. 8)
Av eamane
Poffan skrev:
thowida skrev:
Lenaskeå skrev:
eamane skrev:Jag har nu bestämt mej och har en lånesjal på gång, precis en sån som jag funderat på att köpa ändå så nu får jag testa och se :)
Undrar jag med.. 8)
jag me :mums:
Lindiwe´s Eco-wrap :)
Användarens profilbild
Av Lindiwe
eamane skrev:
Poffan skrev:
thowida skrev:
Lenaskeå skrev:
Undrar jag med.. 8)
jag me :mums:
Lindiwe´s Eco-wrap :)
Nu är den på väg. Hoppas att du gillar den, det var en av mina favoritsjalar när jag bar mycket fram.
Användarens profilbild
Av sapos
Puffar upp den här tråden lite...

Ska ju på begravning snart nu :( Men vet inte vad för sjal jag ska ha.. Enda diskreta är väl min Zara Orginal men vet inte om den passar, kanske för "mönstrad"? Snälla ge mig tips! Annars kanske någon har en sjal att låna ut till mig just under begravningen?
Användarens profilbild
Av Lindiwe
sapos skrev:Puffar upp den här tråden lite...

Ska ju på begravning snart nu :( Men vet inte vad för sjal jag ska ha.. Enda diskreta är väl min Zara Orginal men vet inte om den passar, kanske för "mönstrad"? Snälla ge mig tips! Annars kanske någon har en sjal att låna ut till mig just under begravningen?
Min svarta sjal finns fortfarande här om du vill låna den. Det är en Eco-wrap på 4,8 m. Den används inte just nu, eftersom jag tycker att den är för smal att användas på ryggen, men den var väldigt bra att bära i på svärfars begravning. :heart:
Användarens profilbild
Av katha
Sapos: Om nu eamane har eco:n kan inte du låna den innan eller efter henne då, ni bor väl inte sååå himmelens långt från varandra eller? :hmm:
Av Jinxan
sapos skrev:Puffar upp den här tråden lite...

Jag tror inte din Zara är för mönstrad faktiskt. Den är rätt diskret fast den är tvåfärgad.
Är det sagt något om hur klädseln är på begravningen, nu för tiden är det många som vill att man ska undvika svart ändå.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?