- tor maj 24, 2007 22:20
Sambon har mosat tummen, vilket betyder att nu är det jag som får göra i princip allt här hemma.
(Sjuka karlar alltså... fast det gör säkert jätteont) Det blir ju en del extrajobb förstås, och eftersom vår son inte vill ligga själv mer än fem minuter blir det inte lätt. Men t o m disken som tar betydligt längre tid än så går som en dans med honom på ryggen! Bokstavligt talat eftersom det gnälls så fort jag är stilla. Måste se urfånigt ut när jag står o stuffar framför diskhon med honom i sjalen... 
Sen måste jag bara berätta att jag träffade en annan mamma idag som hade en Ergo! Och jag blev kär, mååste bara ha en... Ergo alltså.
Och så slutligen fick jag en så härlig kommentar från en invandrarkvinna som såg mig från andra sidan gatan när jag hade sonen på magen: "Perfekt mamma!" ropade hon.
Vad det värmde!

Sen måste jag bara berätta att jag träffade en annan mamma idag som hade en Ergo! Och jag blev kär, mååste bara ha en... Ergo alltså.
Och så slutligen fick jag en så härlig kommentar från en invandrarkvinna som såg mig från andra sidan gatan när jag hade sonen på magen: "Perfekt mamma!" ropade hon.

Helmer 070212
Märit 100619
Märit 100619