[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 609121
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Ska jag sälja min Ergo Organic Denim med tillbehör? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av emelie
Jag hade väntat tills Sutemin kom och kännt efter då hur överflödig ergon kändes. Det kan ju hända att den kommer att ha en plats trots en massa andra bärredskap. Hamnar den i garderoben o tar plats, så kan du ju sälja den då, jag gissar att det kommer märkas rätt snart hur mkt den kommer bli använd.

Fast om du vet med dig redan nu att den kommer vara överflödig o inte användas alls och inte kan motivera alls att den ligger kvar bara av ren kärlek, så kan du få sälja den till mig. :wink: Jag lovar att ta hand om den o älska den lika mkt. :heart:
Fast jag tycker att du ska vänta o se, innan du bestämmer dig.

Jag har lite dålig koll däremot hur andrahandsvärdet är på Ergo. Det beror väl lite på skicket o hur använd den är o så. Om den är i bra skick så kanske typ 75% av nypris?
Av Aelia
Jag skulle oxå ha väntat lite med att sälja
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag skulle behållt den. Du gillar den bättre och det kommer ju en tid (har jag förstått när jag läser här i trådarna) när sjalen blir jobbig för ryggknytet helt enkelt för att de små liven inte vill sitta i sjalen så länge utan vill upp och ner mycket och snabbt och då blir ju ergon perfekt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?