Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Skogskajsa
När vi väntade Lukas köpte vi en vagn, sen märkte vi att den sög så vi sålde och köpte en annan, som var bra...men precis då fick jag hjälp att komma igång med sjalandet så vi sålde den vagnen också efter ett litet tag.
Sen köpte vi en sittvagn (Brio Race)...det behövde vi nog kanske...och Lukas åkte nog i den....3 gånger eller nått.
Nemi har åkt i den i sjalvagga nåra ånger när hon var pytte och sen några gånger efter det...mest för att den står där och ger mej dåligt samvete eller för att selen varit i bilen och jag inte orkat gå och hämta den... :roll:

Det känns töntigt att ha den där i hallen, den tar upp plats...
Men kommer jag behöva den sen? Kanske iofs att sambon nån gång tänkt ta me barnen ut när han ska va hemma med dom om nån månad...kanske...men han var aldrig ute och gick med Lukas.

Suck...ska jag göra mej av med den? :roll:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Tycker gott ni kan behålla den - även om inte barnen vill åka i den kan den väl vara bra att dra vattenflaskorna o fikat i till sommaren, eller nåt! :wink:

... och ihopvikt tar den väl inte såååå stor plats?! 8)

edit: nu när jag tänker efter så har vi stora vagnen på dagis, och sulkyvagnen står ihopvikt ute i garaget... kanske inte nån bra vagnsreklam? *hmm*
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
AnKa skrev:Vad gör du med matkassarna???
Det är en seriöst ställd fråga från en som alltid tar med sig barn när hon går och handlar för att ha en "ursäkt" att ta med vagnen.
Jag har ett par kilometer till närmsta butik så jag tar en lite större "kärra" då 8)
Användarens profilbild
Av Foxan
CrazyMagpie skrev:Tycker gott ni kan behålla den - även om inte barnen vill åka i den kan den väl vara bra att dra vattenflaskorna o fikat i till sommaren, eller nåt! :wink:

... och ihopvikt tar den väl inte såååå stor plats?! 8)

edit: nu när jag tänker efter så har vi stora vagnen på dagis, och sulkyvagnen står ihopvikt ute i garaget... kanske inte nån bra vagnsreklam? *hmm*
Instämmer med Magpie...

Ibland det är bra att ha vagnen i sina gömmor... Jag fick ond nackspärr en gång och då var det inte alls roligt att bära stora barnet :(
Användarens profilbild
Av zandrama
Nu är väl Lukas lite större än Vidar förstås, men för oss är vagnen oumbärlig eftersom Vidar inte går särskilt långa sträckor själv. Jag skulle inte kunna ta mig nånstans om inte den ena satt i vagn.
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
zandrama skrev:Nu är väl Lukas lite större än Vidar förstås, men för oss är vagnen oumbärlig eftersom Vidar inte går särskilt långa sträckor själv. Jag skulle inte kunna ta mig nånstans om inte den ena satt i vagn.
Ja...fast vi bor ju så att vi aldrig "tar oss någonstans" med vagnen utan då är det bilen som gäller. Vagnen är för promenader i stort sett och då är det bättre om Lukas går. Tror inte han skulle gå med på att sitta i en "bäbisvagn" :lol:
Senast redigerad av Skogskajsa den tor feb 14, 2008 21:13, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av zandrama
Skogskajsa skrev:
zandrama skrev:Nu är väl Lukas lite större än Vidar förstås, men för oss är vagnen oumbärlig eftersom Vidar inte går särskilt långa sträckor själv. Jag skulle inte kunna ta mig nånstans om inte den ena satt i vagn.
Ja...fast vi bor ju så att vi aldrig "tar oss någonstans" med vagnen utan då är det bilen som äller. Vagnen är för promenader i stort sett och då är det bättre om Lukas går. Tror inte han skulle gå med på att sitta i en "bäbisvagn" :lol:
Då är det ju en annan femma. Tar vi bilen (dvs när maken är med, jag har inte ens körkort :roll:) så tar vi inte heller vagnen. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?