Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av xsaga
Har en sino sjal som jag trivs jättebra med. Men nu börjar tjejen bli tyngre... vad rekomenderar ni sedan?

Jag vill ha något lika tunt tyg... men utan strech för att slippa svajjet...Det finns ju tunn hoppe, gauze.... osv...
Gillar inte de tjocka vävda sjalarna... tyget är för tjockt för min smak.

Har en beco som är ok, men tycker att det är massa remmar i vägen för lillan, hon sitter bättre i sjalen, bättre sikt, lättare att vända sig...(huvudet, nacken)...
Användarens profilbild
Av zero.sara
ellevill zara är också tunn och smidig att knyta :)
Användarens profilbild
Av Myrten
Mimmis krinklade är det ju många som rekommenderar, men jag har inte provat den själv. Den är billigare än Gåsen.
Användarens profilbild
Av DerangedLadyBug
Jag har liksom du haft en sino länge, men min kille blev för tung så då köpte jag den nya tunna hoppen. Och jag är jättenöjd! Den är ju svårare att knyta än sinon, men jag tror att övning ger färdighet. Sen fick jag en gås i present men den tycker jag inte alls lika mycket om.

Så jag skulle satsa på en tunn hoppe.

Sen köpte jag en mei tai från babyhawk också. Och den är också underbar, inte lika varm som sjalarna. Också ett tips nu såhär på sommaren.
Användarens profilbild
Av millla
Jag har åxå en Sino nu men sneglar lite åt de vävda sjalarna *sugen*. Funderar på tunn Hoppe eller gås.
Måste bara tipsa om Mei Tai. Jag har sytt ensjälv och det är faktiskt min favvo. (har som sagt Sino och en Manduca). Den är smidig, lätt att knyta och väldigt bekväm!
Användarens profilbild
Av xsaga
Sjalångest... det finns så många fina sjalar. Det lutar mot en tunn hoppe, men man vill helst ju se in IRL innan man köper den... Man vill helst se allihopa!

Synd att den tunna hoppen inte finns i flera färger...

Men jag känner iaf. nu efter att ha använt becon ett tag att jag trivs bättre i sjal... dottern verkar inte bry sig om vilket bara hon blir buren så är hon nöjd och glad.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?