Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

I helgen planterade jag några örter m.m. i en zinkbalja. Istället för de fula medföljande blomlapparna testade jag något: att måla med relief-textilfärg på stenar. Och - damer och herrar - jag tror jag har lyckats! Stenarna har nu klarat ett dygn med rejält med regn samt även en hel del solgassande.

Färgen är inhandlad på Panduro och är i en avlång tub. På tuben står det "Dimensional fabric paint, fashion peinture relief pour textiles". De är tänkta till textil (tål tvätt) men jag brukar ha de när jag scrappar. Fäste alltså kanonbra på sten. Det skulle säkert vara snyggare med grön eller vit färg, men jag hade bara blå (och glitter ice sparkle 8) ) hemma).

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Kotten
Fint! Gud vad alla är pyssliga och gör mysiga grejer. :shock:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
:rock:
Användarens profilbild
Av Bina
Kanonbra :vågen:
Användarens profilbild
Av Scilla
Jättefint! Men om man behöver skylten för att hålla reda på växterna så skulle det inte funka här - stenarna skulle ha bytt plats på tre minuter med hjälp av klåfingriga små händer... :roll:

//Scilla (som är glad om själva plantorna får stå kvar... maken är tokig i små taklökar och liknande och försöker etablera en sådan rabatt, och där är ettåringen och rycker upp dem heeeela tiden :lol: )
Användarens profilbild
Av svas
:this: Man måste ha disciplin på de små barnen :wink: ! Jag tror att jag faktiskt fått min tvååring och min fyraåring att förstå att de ska ge fxn i zinkbaljan... Däremot tror jag att vi inte kommer ha några dräningeringsstenar kvar kring huset snart, för de ligger mest på gräsmattan.

Det blir spännande att se när vårt sovrum är klart. Vi kommer lägga stenar på golvet runt öppna spisen... Det blir nog till att hålla dörren stängd när vi har besök.
Användarens profilbild
Av svas
Förresten Scilla: drar inte din ettåring upp skyltarna och slänger runt!?!

8)

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?