Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Zalli
Jag bär mest med höftkryss och ringsjal så jag satt här och klurade på en kombination och så slog det mig! Ringar istället för knut! Mycket enklare att justera. Så jag testade med två ringsjalar och det är ju kanon! Så nu sitter jag och väntar på beställda sjalringar och en vävd sjal för att sy en låååång ringsjal att göra ringsjalshöftkryss med :) Det ni :) Håll tummarna för att det blir bra :wink:

Lägger in en ful bild på mig i fläckig T-shirt och inget barn (båda sover, ska väl inte klaga) Men så ni förstår principen. ringarna där nere försvinner ju med en längre sjal men jag fick göra så för att det skulle räcka :wink:
Bild
Användarens profilbild
Av Clärchen
Intressant 8)
Användarens profilbild
Av Groover
Det finns ju något som heter dubbel ringsjal har jag för mig?
Det jag tror att jag skulle sakna med den där varianten är att det inte blir någon avlastning på höfterna. Det är det som räddar min axel när jag bär Olle i höftkryss.
Användarens profilbild
Av Zalli
Groover skrev:Det finns ju något som heter dubbel ringsjal har jag för mig?
Det jag tror att jag skulle sakna med den där varianten är att det inte blir någon avlastning på höfterna. Det är det som räddar min axel när jag bär Olle i höftkryss.
Men dubbel ringsjal är väl ett kryss? Typ som en easy hug med ringar typ. Eller är jag helt ute ch cyklar nu? Detta blir ju precis som ett höftkryss men man spänner/knyter på axeln istället för på höften :)

Måste prova med barn idag :)
Användarens profilbild
Av Groover
Zalli skrev:
Groover skrev:Det finns ju något som heter dubbel ringsjal har jag för mig?
Men dubbel ringsjal är väl ett kryss? Typ som en easy hug med ringar typ. Eller är jag helt ute ch cyklar nu? Detta blir ju precis som ett höftkryss men man spänner/knyter på axeln istället för på höften :)

Måste prova med barn idag :)
Jag skriver lite oklart. Jag menar att din bild påminner om dubbel ringsjal (x-sjal eller vad det heter), men att det jag gillar när jag knyter höftkryss är att jag har ett varv runt midjan så att det avlastar bättre. :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?