Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
efter några sjalpromenader då jag svettats och frusit pga blåst om vart annat, och regnskurar som överaskat mig... det är svårt att klä sig rätt med sjal... det optimala är ju varmt sommarväder. det vet man aldrig om man får här i kiruna! :?
men oftast blir det inte För varmt iallafall! :D
...så har jag nu sytt ett lite smidigare skydd än de jag sett på bild på nätet. nackdelarna med min är att båda spännena borde suttit nedtill, svårt att komma åt att knäppa det övre, och det blev Väl smalt! nu funkar det när han är mini mini men snart... 8)
Bild
Bild
Bild

det är vind och vattenavvisande tyg på framsidan och fleece på insidan (från en stor filt för 20kr på röda korset, har även blivit ett bilstolsskydd/filt/påse) en dragkedja in imellan som ficka...

det blev även en pedagogisk snutte som han kan ha framöver... de här tildetrasorna/bollarna med lappar har inspirerat... olika material och färger att pilla och smaka på... kanske gillas framöver. :roll:
Bild
tyger från stoff o stil samt gammalt lakan och ikea...

..se vad man har tid med en regning midsommarafton medans man ammar...
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
... jag borde ha gjort resår i sidorna med... eller dragskoresår så kan man öppna och lufta om det blir varmt och dra igen när det blåser från sidan...
mycket modiferingar kan man hitta på... :P
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Supersnyggt! :P Har precis gått och tänkt på hur underbart det är med bärskydd den här gången, hade inget när store killen var liten. Nu tex har jag gått ut och sövt lillkillen i bara blöja och bärskydd :tumsup: Vi har för varmt i sovrummet för pyjamas.
Av Kleopatrina
Snyggt! Kanske borde ta och skaffa ett bärskydd. Vi ska upp/hem till Kiruna nästa helg.
Användarens profilbild
Av Plinga
Fint!!

Ja, här i Kiruna vet man verkligen inte vad det blir för väder... :roll: Mina tjejer är dock optimistiska, de har kortbyxor och tunika varje dag ändå... Folk stirrar lite vill jag lova... :wink:
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Håller med florin att bärskydd brukar vara lite... :? hmm eljest!
eller ärligt som en säck!

glömde det docj idag när vi gick ut och överaskades av spöregn och hagel i stugan... pappan fick offra sin fleece istället, och prinsen sov sig igenom strapatsen och pappan och jag såg ut som kalla dränkte katter :D

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?