Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av villelina
Vilken tur att denna sida finns då jag har såå många frågor :) Nu undrar jag vad det är för skillnad på dessa två sjalar, har läst en del om men blir som vanligt lite förvirrad. Vilken är tunnast/svalast?
Användarens profilbild
Av Tiz
Tror att de är ungefär likvärdiga i just tjocklek. Skillnaden är att Storken är lite glattare och hårdare vävd. Hoppisen är lite, lite lösare i väven och något "ulligare" i ytan. Hoppisen är handvävd och Storken maskinvävd.
Användarens profilbild
Av Aurian
Snart kan jag nog berätta för snart snart snart får jag hem en Stork Inka!!!

Sen har jag läst här att det kan skilja sig mellan de olika storkarna, att de enfärgade är lite tjockare än de randiga (eller hur det nu var Bild )
Användarens profilbild
Av villelina
Ok, måste fråga om färgen costa rica, är den brun med orange kanter? Såg en sådan i galleriet men jag tänkte att kanten kanske var ditsydd i efterhand...snygg var den hur som helst!!
Användarens profilbild
Av diddeldi
villelina skrev:Ok, måste fråga om färgen costa rica, är den brun med orange kanter? Såg en sådan i galleriet men jag tänkte att kanten kanske var ditsydd i efterhand...snygg var den hur som helst!!
japp det är den, om du kommer på träffen nästa vecka så kan du få se hur den ser ut! jättefin brun färg tycker jag. och sannasmamma kan säkert ta med sin stork ulli-ringsjal också så kan du provklämma och jämföra :D
Av luxia
Och så kan vi nog prestera Didymos Jakob, Easycare Norrsken och lite annat. :D Välkommen! :lol:
Användarens profilbild
Av villelina
luxia skrev:Och så kan vi nog prestera Didymos Jakob, Easycare Norrsken och lite annat. :D Välkommen! :lol:
Spännande, det är nog bra att se dem på riktigt, men nu blev jag sugen på att köpa en hoppediz costarica och skicka tillbaka bebinan, fast bebinan kan nog bli bra, men jag älskar brunt, visste inte att den fanns förrän nyss, typiskt :?
Användarens profilbild
Av diddeldi
villelina skrev:
luxia skrev:Och så kan vi nog prestera Didymos Jakob, Easycare Norrsken och lite annat. :D Välkommen! :lol:
Spännande, det är nog bra att se dem på riktigt, men nu blev jag sugen på att köpa en hoppediz costarica och skicka tillbaka bebinan, fast bebinan kan nog bli bra, men jag älskar brunt, visste inte att den fanns förrän nyss, typiskt :?
ja men när du hängt med oss ett tag så kommer du förstå att du behöver båda :wink:
Användarens profilbild
Av villelina
ja men när du hängt med oss ett tag så kommer du förstå att du behöver båda :wink:[/quote]
Haha ja det verkar inte bättre, min sambo börjar undra om jag är galen som vill ha så många
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?