Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asereht
Jag vill sy väskor, olika sorter. Allt från kassar till lite mer "väska". Tips på bra mönster behövs dock. :)
Användarens profilbild
Av aneeha
Jag har ett nummer av kreativa kvinnor med ett par väskmönster som jag kan tänka mig att göra mig av med. pemma isåfall så svarar jag när jag kommer hem på söndag
Användarens profilbild
Av amöba
Ja, en tråd för mig!
Användarens profilbild
Av Edith
tassar
Användarens profilbild
Av Asereht
Tack för alla användbara länkar. Förhoppningsvis har jag totat ihop en väska snart. :)
Användarens profilbild
Av Mammut
*tass*
Väskor e kul!
Användarens profilbild
Av Erica74
Någon som har mönster på hammockbag eller en mer utförlig beskrivning på thaiväska?
Användarens profilbild
Av zmurfan
acire-74 skrev:Någon som har mönster på hammockbag eller en mer utförlig beskrivning på thaiväska?
Diddeldi hade ett mönster på thaiväska ute. Jag återkommer om en liten stund om jag hittar länken igen. Annars har jag måtten uppskrivna på andra datorn. Ska byta och kolla.
Användarens profilbild
Av Erica74
zmurfan skrev:
acire-74 skrev:Någon som har mönster på hammockbag eller en mer utförlig beskrivning på thaiväska?
Diddeldi hade ett mönster på thaiväska ute. Jag återkommer om en liten stund om jag hittar länken igen. Annars har jag måtten uppskrivna på andra datorn. Ska byta och kolla.
Snällt!!!
Men jag skulle behöva ett mer utförlig beskrivning på thaiväskan, jag har ju knappt aldrig sytt? :oops:
Av FiaLisa
Fast bilderna finns inte kvar. :(

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?