Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av milimani
Idag flyttade en ny kärlek in hos mig :heart:
Jag har flirtat med henne ett tag men först när jag såg henne för ett bra pris i England slog jag till.

Hon är så underbart vacker och härlig och sval att bära i. En riktig sommarsjal. Tyvärr är det omöjligt att fånga den vackra färgen på kort.

Får jag presentera vår nya familjemedlem:

Bali Baby Breeze Freya!!!

Bild
Senast redigerad av milimani den tis jun 03, 2008 21:13, redigerad totalt 1 gånger.
Av Aelia
Grattis till nya kärleken....
Av Tyche
Jag kan berätta hur du gör på pixbox.

När du har den bilden vald, så den är stor så finns det en meny på sidan som heter meny , i första delen längst ner på den menyn finns något som heter typ länka till den här bilden och när du trycker där byts sida och du kan välja olika storlekar på bilden (medium är lagom tycker jag) och sen längre ner väljer du länken för visa i forum och så klistarar du in den här och vips får vi se :lol:
Användarens profilbild
Av milimani
Tyche skrev:Jag kan berätta hur du gör på pixbox.

När du har den bilden vald, så den är stor så finns det en meny på sidan som heter meny , i första delen längst ner på den menyn finns något som heter typ länka till den här bilden och när du trycker där byts sida och du kan välja olika storlekar på bilden (medium är lagom tycker jag) och sen längre ner väljer du länken för visa i forum och så klistarar du in den här och vips får vi se :lol:
Tack!
Användarens profilbild
Av Bina
Fiiiina ni är ihop :heart:
Användarens profilbild
Av Helma
Wow vad fina ni är. Syns verkligen att du trivs med sjalen!
Användarens profilbild
Av camsch
Men ni är ju bara såååååå fina! :love: :love: :loving:

Både ni och sjalen! Håller med om att det verkligen syns att du/ni gillar den!
Användarens profilbild
Av Foxan
Den passar er SÅ BRA! :love:

Freya är också en av mina absoluta favoriter ;)
Användarens profilbild
Av Kusmi
Grönt är skönt!
Användarens profilbild
Av norkmedoo
:love: snygga niiii!!! supersnygg är den! :mums:

jag har också en nytvättad, flätad freya som hänger här och väntar på litet mirakel
Av FiaLisa
milimani skrev:Jag har flirtat med henne ett tag men först när jag såg henne för ett bra pris i England slog jag till.
Snygg!! Vad är ett bra pris och var hittar man ett sådant? :wink:
Användarens profilbild
Av milimani
FiaLisa skrev:
milimani skrev:Jag har flirtat med henne ett tag men först när jag såg henne för ett bra pris i England slog jag till.
Snygg!! Vad är ett bra pris och var hittar man ett sådant? :wink:
Jag hittade henne för 38 £ och så var det nog 4£ i frakt. Det blev iallafall sammanlagt 530 kr. Pundet är ju fortfarande lågt. Snabb leverans var det. De postade samma dag och den var hos mig efter 4 dagar!

Här finns de: http://www.slingdiva.co.uk/
Av FiaLisa
Jag klippte till på en Lalita. Den kom igår. :twisted: Underbar sjal.
Användarens profilbild
Av milimani
FiaLisa skrev:Jag klippte till på en Lalita. Den kom igår. :twisted: Underbar sjal.
:D

Den här tråden har liksom fallit i gl&o[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?