Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Min lille kille verkar gilla att sova på min rygg och jag tycker det är skönt med händerna fria (som nu tex :) ). Jag tyckte jag fick till ryggsäcksknytningen (omslutet X blir för löst tror jag) men jag får ont i nacken och tycker det känns tyngre än att bära på mage... Tips?
En sak till: han har alltid armarna utanför (vägrar annars) så jag lade en scarf runt hans huvud när han somnat. Helt bra blev det inte. Tips på det? Finns det scarfs som är lite stretch så man vågar dra åt lite?
Användarens profilbild
Av emelie
har du brett ut sjalen helt över axlarna?
Mina sjalar hade en tendens att dra ihop sig till hårda snören över axlarna när jag bar i ryggsäck o då gjorde det jätteont, men om jag då drog ut sjalen så att den var så fördelad som möjligt över axlarna blev det genast bättre.

Inga tips med scarfen tyvärr. Min son har bara sovit på ryggen i sele o MT.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag bär oftast i omslutet x på ryggen, tycker det avlastar bättre än ryggsäck (och så har jag en liten houdini) :wink:
Jag har en ganska glest stickad halsduk (ganska elastisk :) ) som jag använder när J somnat på ryggen och det inte finns någon i närheten som kan hjälpa mig att pilla in huvudet under ena axelbandet av sjalen/ inte orkar knyta om :D

Lycka till med dina fortsatta ryggknytningar. :)
Användarens profilbild
Av Clärchen
Jag tycker att det har rätt stor betydelse hur högt barnet hamnar på ryggen för om det känns bra eller inte med ryggsäck. Jag tror att de gånger jag fått ont i nacken så har han hamnat för högt. Kan det vara något tips?
Användarens profilbild
Av EmmaMaria
Clärchen skrev:Jag tycker att det har rätt stor betydelse hur högt barnet hamnar på ryggen för om det känns bra eller inte med ryggsäck. Jag tror att de gånger jag fått ont i nacken så har han hamnat för högt. Kan det vara något tips?
Jag tänkte tvärtom att det kanske skulle vara bättre om han hamnade högre upp. Jag ska testa lite olika höjder och se vad som känns bäst. Tack för tipset :)
Användarens profilbild
Av Clärchen
Visst är det bra med högt, men inte för högt, som sagt. Tror det har funkat bäst när rumpan varit ungefär i höjd med nedre revbenskanten.
EmmaMaria skrev: En sak till: han har alltid armarna utanför (vägrar annars) så jag lade en scarf runt hans huvud när han somnat. Helt bra blev det inte. Tips på det? Finns det scarfs som är lite stretch så man vågar dra åt lite?
Jag har ett par tunna trikå scarfs som funkar jättebra. Mina är köpta på American Apparel. (Men det borde vara ganska lätt att sy en själv av trikå oxå förståss)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?