Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annemi
Jag är ute efter dels rött sweatshirt tyg med flossad baksida och ett ljusgult/gult jacktyg (sommarjacka). Jag tänkte kolla på Furulunds men dom har ju slutat med postorder :( Och på Stoff & Stil fanns inget rött sweatshirt tyg :(

Så nu behöver jag er för tips om var jag kan hitta dessa tyger!! :help:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Hur stor bit behöver du? 8)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Summer skrev:http://www.gittes.se/index.html
Där finns i alla fall röda tyget.
:shock: Jösses vad de var billiga!

Annemi: gult har jag inte.... Jag kan kolla imorgon hos mina konkurenter. Vill du ha typ vindpoplin.....?
Användarens profilbild
Av annemi
McMorrigan skrev:Hur stor bit behöver du? 8)
Det är till lilla E och hon är inte så stor än :roll:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
annemi skrev:
:lol: Nej, det är hon ju inte! Då har jag en bit du kan få! :D Om det är rätt röd förstås. Jag kan ta kort imorgon.
Användarens profilbild
Av annemi

Jacktyget vet jag inte riktigt vad du vill ha för kvalitet...

Men här finns det i alla fall mer tyger:
http://www.jonic-textil.se/
Jonic har jag kollat.

Gittes hade ju en hel del, det blir bokmärke av den sidan :D
Användarens profilbild
Av annemi
McMorrigan skrev:
:shock: Jösses vad de var billiga!

Annemi: gult har jag inte.... Jag kan kolla imorgon hos mina konkurenter. Vill du ha typ vindpoplin.....?
Gulle dig du får jättegärna kolla :heart:

McMorrigan skrev:
annemi skrev:
:lol: Nej, det är hon ju inte! Då har jag en bit du kan få! :D Om det är rätt röd förstås. Jag kan ta kort imorgon.
:eld:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Punkt 1 Jag har en fin ljusgul bävernylon på jobbet.... Inte så dum men kanske lite tjock....

Punkt 2 Tanten bredvid hade en fin ljusgul bomullssatäng som var lite tjockare och som är bra till typ jackor och byxor.....

Tygprov eller kommer du förbi? :D
Användarens profilbild
Av annemi
McMorrigan skrev:Punkt 1 Jag har en fin ljusgul bävernylon på jobbet.... Inte så dum men kanske lite tjock....

Punkt 2 Tanten bredvid hade en fin ljusgul bomullssatäng som var lite tjockare och som är bra till typ jackor och byxor.....

Bävernylon är nog lite tjockt, men tantens brevid verkar ju okej. Hmmm ska se om jag kan dyka förbi nästa gång...jobbar du då? (fred 30/5)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
annemi skrev:
McMorrigan skrev:Punkt 1 Jag har en fin ljusgul bävernylon på jobbet.... Inte så dum men kanske lite tjock....

Bävernylon är nog lite tjockt, men tantens brevid verkar ju okej. Hmmm ska se om jag kan dyka förbi nästa gång...jobbar du då? (fred 30/5)
Annars fixar jag ett tygprov! Men jag borde jobba för om det nu är min helg (det borde det vara) så jobbar jag fredagen också.
Användarens profilbild
Av annemi
McMorrigan skrev:
annemi skrev:

Annars fixar jag ett tygprov! Men jag borde jobba för om det nu är min helg (det borde det vara) så jobbar jag fredagen också.
:tumup:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Imorgon kommer snigelposten med brev! :D

Men jag min förvirrade lilla smurf glömde ju skicka med en vit av det röda sweatshirttyget...... :roll:
Fast nu hittade jag ett till så du får väl kolla när vi ses om du inte hittar ngt innan dess! 8)
Användarens profilbild
Av annemi
McMorrigan skrev:Imorgon kommer snigelposten med brev! :D

Men jag min förvirrade lilla smurf glömde ju skicka med en vit av det röda sweatshirttyget...... :roll:
Fast nu hittade jag ett till så du får väl kolla när vi ses om du inte hittar ngt innan dess! 8)
å tack vad du är snäll :heart:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
annemi skrev:
McMorrigan skrev:Imorgon kommer snigelposten med brev! :D

å tack vad du är snäll :heart:
:rodna: :D

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?