Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
att ni börjat prata om sommarsjalar. Tidigare fanns det ju nästan bara ett svar på vilken sjal man skulle köpa här på forumet och det var ju Storchenwiegen. Fast nu finns ju Hoppediz också, så Storchenwiegen har ju fått konkurrens. Och så pratar ni om Ella Roo och Amazonas Antigua, så jag tog fram min Ella Roo idag för att prova den, och först undrade jag vad det där var för liten tygbit, kan man verkligen bära ett barn i den. För jag är ju van vid Storchenwiegen numera. Och så testade jag x-omslut rygg med Ella Roon, men jag gillade det faktiskt inte så mycket, tycker att det är för lite tyg och att det känns mycket skönare med Storchenwiegen. Få se om jag kommer på andra tankar när det blir 25 grader varmt. :D
Användarens profilbild
Av April
Ja, visst är det roligt att det "kommer" lite fler sjalalternativ ;-) Tror man kan ändra sig ganska så snabbt i 25 graders hetta :-D

Vilken sommarsjal är bäst då? Ella Roon, Amazonas Antiqua eller någon annan?

Kram
Användarens profilbild
Av Helena
Jag vet inte om det finns så många fler än de två. Jag tyckte att Ella Roon passade Miles rätt bra i somras, då han var sådär 8-9 månader gammal. Ella Roon är smal, så det blir inte så mycket tyg att stoppa in barnets huvud när det somnar, så det blir allt svårare att göra det när barnet blir större. Och så är de inte så stadiga, men jag har ju förstått att alla barn inte vinglar omkring i bärsjalar som Miles gör.
Så för mig känns Ella Roon tyvärr nästan som ett passerat stadium, jag skulle vilja ha en bredare sjal.
Användarens profilbild
Av Madde
April skrev: Vilken sommarsjal är bäst då? Ella Roon, Amazonas Antiqua eller någon annan?
Det undrar jag oxå! Finns det någon här som har en linnesjal? Hurdana är de? Tjocka, tunna... Jag tyckte det blev så fint fall på linnesjalen som de vissade på knyt-videon från mamatoto! Och den såg ju inte så tjock ut!
Användarens profilbild
Av Helena
Madde skrev:
April skrev: Vilken sommarsjal är bäst då? Ella Roon, Amazonas Antiqua eller någon annan?
Det undrar jag oxå! Finns det någon här som har en linnesjal? Hurdana är de? Tjocka, tunna... Jag tyckte det blev så fint fall på linnesjalen som de vissade på knyt-videon från mamatoto! Och den såg ju inte så tjock ut!
Ja, den sjalen såg verkligen bra ut, lätt att knyta verkade det som, men ändå stadig. Man kanske kan kolla runt lite på sidor i USA och se om det säljs mycket sådant. På www.agirshus.com säljs ju linnesjalar, fast ingen blå tror jag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?