Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

f-n!

jag håller på att tänka ut en bra ficka för huvudstödet på meitaien jag syr. blev färdig, riktigt nöjd med resultatet efter att ha vridit o vänt tills det blev bra.

skulle bara ta kort o visa er vad fint det blev, strax efter att jag tagit ur huvudstödet för att kolla hur det blev...

så har jag satt den mjuka gosiga enfärgade sidan utåt i uppfällt läge, det som ska sitta mot huvet ju. jag ville ha mönstret utåt!!!

:sprättasprättasprättasprättasprätta:
Senast redigerad av aspen den fre maj 09, 2008 23:36, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Edith
Fy vad irriterande! :evil: :hopmad:

Och att man aldrig lär sig! :roll:
Användarens profilbild
Av aspen
Edith skrev:Fy vad irriterande! :evil: :hopmad:

Och att man aldrig lär sig! :roll:
mmmm, verkligen. det hade gått ganska snabbt att fixa men jag gav upp för dagen, släckte maskinerna och sa blääää och gick o beklagade mig.

känns bättre faktiskt :-D

tack!
Användarens profilbild
Av Amiechan
gah. Sånt gör jag alldeles för ofta :P Bara att lägga ner allt för kvällen...
Av Britt
"Sy och sprätt opp, det är sömmerskans lott!"
Så sa alltid min mormor till mig när jag beklagade mig på liknande vis.
Jag blev alltid så irriterad på henne...
Användarens profilbild
Av puppan
Känner igen mig jag med. :wink: Jag ska bara.. resulterar alltid i något fel av ngt slag. :roll:
Användarens profilbild
Av Bina
fniss... bild nurå :vågen:
Av surftrollet
Jag vet hur det känns :roll: :? och hoppas på bilder. :)
Användarens profilbild
Av melon
Man får inte bli för ivrig :roll: utan nåla och tänka och sen dubbelkolla och sen sy. Eller vänta tills det är morgon och man är vettig i huvudet igen.

Bild!!!
Användarens profilbild
Av aspen
bild...hm.

jag har ingen bild än ;-)
jag lovar att jag ska ta. jag skulle sy om idag men jobbade till 18.30 och middag o sysslor o helt plötsligt var det sömnlös i seattle :shock: liksom och den slutade nyss. jag har dock hunnit visa maken den felande länken ;-)
Användarens profilbild
Av aspen
ok, bild taget på den felande länken. Bild på det rätt kommer hmmmm, söndag kväll?
Bild
huvudstödet inuti fickan

Bild
och utanför ficka, åt feeel håll :evil:

jaja, det ska blir bra sen. kom ihåg att detta är min första ficka av liknande modell ;-)
Användarens profilbild
Av Edith
Vilket snyggt tyg! :dreglar* Är det gammalt eller nytt?
Användarens profilbild
Av aspen
Edith skrev:Vilket snyggt tyg! :dreglar* Är det gammalt eller nytt?
köpt på sekond hand, men jag vet ej hur gammalt. det är en fd gardin och den har blivit både kjol o dockmeitai här hemma innan meitaien här.

nån/några här har den i orangerosa oxå. det gillade jag :-D (finns bild i min kjoltråd)

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?