Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är lite inne på att köpa en gauze (gås) eller easycare, vet inte riktigt vad skillnaderna är!!

Men jag vill ha lite ombyte när liten kommer så jag vill ha någon av dessa.. Tacksam för hjälp!!

Vilken av dessa ger bästa stödet för ryggen?? Och är svalast till sommaren?

Mvh Milla
Senast redigerad av Millas den tis apr 29, 2008 14:32, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av annemi
Köp båda :twisted:

Gåsen är tunnare och svalare på sommaren
easy är underbart skön att bära i
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag säger också köp båda! Jag tycker inte riktigt de går att jämföra, för de är så olika. Gauzen är jättetunn och supermysig till en nyfödd (bättre än trikåsjal tycker jag), men den avlastar inte alls lika bra som Easyn när barnet blir lite större. Ska du bara ha en sjal och har ett lite större barn röstar jag på Easyn. Har du en bäbis tycker jag att du kan köpa en gauze att ha i sommar och så sälja den och köpa en Easy till hösten.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Lin skrev:Gåsen är tuskaftsvävd, dvs den har inte samma töjbarhet på diagonalen som Easycare (kypertvävd/diagonalvävd) har. De diagonalvävda sjalarna brukar vara stadigare och avlasta bättre, men tuskaftsvävda är svalare.
Är gåsen i tuskaft? Det har jag inte tänkt på. Jag tycker den är väldigt stretchig för att vara vävd. Mycket stretchigare än vad tuskaft borde vara. :mitvit:
Användarens profilbild
Av jazoo
Knyttet & K skrev:Jag säger också köp båda! Jag tycker inte riktigt de går att jämföra, för de är så olika. Gauzen är jättetunn och supermysig till en nyfödd (bättre än trikåsjal tycker jag), men den avlastar inte alls lika bra som Easyn när barnet blir lite större. Ska du bara ha en sjal och har ett lite större barn röstar jag på Easyn. Har du en bäbis tycker jag att du kan köpa en gauze att ha i sommar och så sälja den och köpa en Easy till hösten.
:iagree: Precis var jag också hade sagt.

Jag har en av varje...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?