Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vändbar solhatt, beroende på vad man vill att mammorna i sandlådan ska tro att det är. ;) Sömnadstekniskt misslyckad, men rätt finurlig om jag får säga det själv. ;) Man kan välja sida på knytbanden.
BildBild
BildBild

...och ännu en gång har ajg lagt tid på att sy något annat än det jag tänkte sy egentligen. :roll:
Av Tigerlilja
Jätte fin! :vågen:
Användarens profilbild
Av Vida
SNyggt, smartigt och lurigt - me like!
Men du, hur har du löst det med snöret?
Av Nettan
Znygg och fräck.
Vart har du hittat mönztret? Och hur har du gjort med bandet?
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Jättefin! Kanske dax att sy ngt dylikt till mina killar......
Användarens profilbild
Av amöba
Fin hatt! Och vilken ljuvlig modell :love:
Av surftrollet
Tack! :D

När den var så klar att det var dags att sy ihop brätte och skulle, så klippte jag upp två jack i sömsmånen med ungefär 2 cm mellan, på båda sidorna och både i brätte och skulle. Sedan vek jag in och pressade de där 2cm-bitarna och sydde en söm längs kanten. I skulldelen sydde jag fast bandet i samma söm. Sedan sydde jag ihop skulle och brätte i två delar. Resultatet blev hål att trä igenom bandet till andra sidan när man vänder hatten ut och in, men det syns knappt om man inte tittar efter det.

Mönstret är praktisk trigonometri. ;) Jag räknade på hur mycket brettet skulle slutta och så... men om jag syr den igen ska jag förlänga så att den går ner lite längre över huvudet.
Av Smultronbarn
Snygg! :vågen: En sån skulle man ha... :D
Av Sia
Vilken söting! han ser ut som en liten cowboy på högra bilden!
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?