Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Nån som har lust att förklara det här med plastknappar. Hur sätter man dit dom, vad måste man köpa? Fattar ingenting av försäljarnas hemsidor... Jag kan läsa vetenskapliga avhandlingar på engelska men fattar inte hur man sätter i en knapp :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
tinaw skrev: Jag kan läsa vetenskapliga avhandlingar på engelska men fattar inte hur man sätter i en knapp :roll: :lol:
:lol: :lol: Precis som jag då! Jag kallar det för amningshjärna.... :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av diddeldi
som jag har förstått det så behöver man snap press + dies + snaps :)
Användarens profilbild
Av Helen
tinaw skrev:Nån som har lust att förklara det här med plastknappar. Hur sätter man dit dom, vad måste man köpa? Fattar ingenting av försäljarnas hemsidor... Jag kan läsa vetenskapliga avhandlingar på engelska men fattar inte hur man sätter i en knapp :roll: :lol:
Du får gärna slå mig en pling om du vill.
046/132451
Användarens profilbild
Av Suskiv
tinaw skrev:Nån som har lust att förklara det här med plastknappar. Hur sätter man dit dom, vad måste man köpa? Fattar ingenting av försäljarnas hemsidor... Jag kan läsa vetenskapliga avhandlingar på engelska men fattar inte hur man sätter i en knapp :roll: :lol:
Man behöver ha en speciell knapp press samt dies (bitar som håller fast knappdelarna).
Användarens profilbild
Av tinaw
Tack allihop!

Helen: Gulle dej! Just nu är ljudnivån lite för hög (Noah håller på att bli förkyld) för telefonsamtal, men jag hör av mig en bättre dag!

Dies är alltså dom här pressverktygen. Måste man applicera massa kraft eller funkar ett bra borrstativ?
Användarens profilbild
Av aha
tinaw skrev:
Dies är alltså dom här pressverktygen. Måste man applicera massa kraft eller funkar ett bra borrstativ?
En del kraft går åt men ett bra borrstativ funkar bara man fixar nåt att sätta pressverktygen i.
Så här ser min press ut
Bild
Användarens profilbild
Av AnKa
Passar på att låna tråden till en helt annan fråga om tryckknappar.
Hoppas att det går bra :)

Kan man sätta fast "vanliga" tryckknappar, altså metalltryckknappar, själv uten några koplicerade (läs dyra) verktyg???
Jag vill helst ha sådanna där trycknappar som det brukar vara i utekläder för vuxna och i båttillbehör osv. Tryckknappar som sitter ordentligt som inte barn får upp själva m.a.o.
Av Petra
AnKa skrev:Passar på att låna tråden till en helt annan fråga om tryckknappar.
Hoppas att det går bra :)

Kan man sätta fast "vanliga" tryckknappar, altså metalltryckknappar, själv uten några koplicerade (läs dyra) verktyg???
Jag vill helst ha sådanna där trycknappar som det brukar vara i utekläder för vuxna och i båttillbehör osv. Tryckknappar som sitter ordentligt som inte barn får upp själva m.a.o.
Finns där man får med tillbehör att bank rätt knapparna med. Lätt och praktiskt.
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Annars finns ju tryckknappar man kan sy fast oxå. Har även hittat remsor med 3 plasttryckknappar till bodys o dyl. Säljs på meter om jag inte minns fel.
Av Mifflan
Du kan skaffa en tryckknappstång från PRYM. Det är inte så dyra men resultatet blir fantastiskt.
Tryckknappstången och min overlock är det som har revolutionerat mitt syende!

http://mifflan.blogsome.com
Användarens profilbild
Av Anna
Mifflan skrev:Du kan skaffa en tryckknappstång från PRYM. Det är inte så dyra men resultatet blir fantastiskt.

http://mifflan.blogsome.com
Ja en sådan tång är jag också högintresserad av! Var?
Användarens profilbild
Av aha
Mifflan skrev:Du kan skaffa en tryckknappstång från PRYM. Det är inte så dyra men resultatet blir fantastiskt.
Men kan den klämma plastsnaps? Eller är den bara till metalltryckknappar?
Användarens profilbild
Av Anna
ja det var ju till plast jag tänkte mig, annars behöver jag inte någon tång.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?