- sön apr 06, 2008 09:38
Igår var vi ute på landet och roddade runt bland vildsvinen. Loppan åkte Bubbis vackra gröna MT med gula ryggplattan. Han trivdes som fisken i vattnet, pratade och bubblade länge och hjälpte mamma bära ris innan han somnade.
Sammanlagt satt han väl där, på min rygg, i ca 2-3 timmar.
När jag tog ur honom vägrade han stå på benen! Han som annars alltid står. Fötterna var kalla och han ville INTE stå. Sitta upp, ja, krypa lite, ja. Men inte stå. Det tog säkert tio minuter innan han ville stå upp. Jättekonstigt.
Kan det vara så att benen domnat i MTn och det gjorde ont? Han som älskar att stå upp.
/MuuM
Sammanlagt satt han väl där, på min rygg, i ca 2-3 timmar.
När jag tog ur honom vägrade han stå på benen! Han som annars alltid står. Fötterna var kalla och han ville INTE stå. Sitta upp, ja, krypa lite, ja. Men inte stå. Det tog säkert tio minuter innan han ville stå upp. Jättekonstigt.
Kan det vara så att benen domnat i MTn och det gjorde ont? Han som älskar att stå upp.
/MuuM
/MuuM
R -07 och M -10.
Surfar ofta via padda eller telefon och kan då vara väldigt kortfattad. Jag är snäll ändå.
R -07 och M -10.
Surfar ofta via padda eller telefon och kan då vara väldigt kortfattad. Jag är snäll ändå.