Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Vill ni veta mer om plaggen *skratt* så får ni kika i min blogg för jag orkar inte skriva en stavelse till. Nu skall jag sussa och låta min värkande kropp få vila. Kvalitetstid på tu man hand med maskinen i all ära, men det känns efter en hel dag. Dock otroligt skönt att jobba undan mitt tillklippta berg av kläder. Nu är det bara ETT enda tillklippt plagg kvar! Natti natti!
Senast redigerad av Marine78 den mån mar 31, 2008 12:03, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Ursnyggt!!! :vågen:
Användarens profilbild
Av Eld77
Wow! :app: :love:
Av tumbler
:love: Dom är ursnygga - jag gillar verkligen dom nya med mitterstycke i annan färg!!
Användarens profilbild
Av Monia
KALASFINT!!!!! :vågen:
Användarens profilbild
Av mammahappy
wow vilka fina kläder!
Användarens profilbild
Av Bina
Bild Bild Du är makalös! Bild
Av belinda
Men hjälp va fina kläder! :love:
Användarens profilbild
Av Fryle
Fina saker! (har du gjort en badmössa?(fniss)).
Användarens profilbild
Av magdape
Jättefina kläder! :loving: :tumsup:
Av Marine78
Annika80 skrev:Åh vad mycket fint! Jag vill ha en overlock så jag också kan sy i trikå :!:
Jag har ingen overlock ;-) utan bara en "vanlig" maskin, dock lite bättre sådan. En PFAFF Expression 2034 som har en hel del kul dekorsömmar och flera bra "furkoverlocksömmar". Vill också ha en overlock, då skulle arbetet gå mycket snabbare ;-)

Till er alla! Tack såååå mycket för alla kommentarer. Blir glad av det ni skriver. Önskar jag bara kunde hålla på med sömnad, men tror det skulle vara tufft, för då skulle jag aldrig släppa arbetet ;-)

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?