Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bollen
Här kommer en nybörjarfråga... vilken storlek på Hoppediz behöver jag för att kunna göra alla knytningar?

Jag är 160 cm lång och har storlek 40-42 nu efter graviditeten :wink:

Räcker det med 4,6 m eller behöver jag en längre?
Av anna m
Bollen skrev:Här kommer en nybörjarfråga... vilken storlek på Hoppediz behöver jag för att kunna göra alla knytningar?

Jag är 160 cm lång och har storlek 40-42 nu efter graviditeten :wink:

Räcker det med 4,6 m eller behöver jag en längre?
Det beror lite på hur du vill ha knuten. Gillar du svans eller vill du kunna knyta fram på magen under rumpan på bebin? Gillar du svans blir 4.6 bra. Jag gillade 5.2 när jag bar barnen på magen eftersom jag inte gillar svans. Är en 42:a. Easy har en tabell som säger under 170 cm = 4.6 och över 170 cm 5.2
Användarens profilbild
Av MiaMaria
Skulle kunna tro att en 4,6 räcker. Jag är ungefär i samma storlek och jag kan göra alla knytningar med min Hoppe Dublin som är 4,6. Det blir till och med en bra bit av sjalen kvar ocskå :D
Användarens profilbild
Av jag71
JAg är 173 cm lång och drar betydligt större storlekar än vad du gör och jag klarar mig med en 5,4 till alla knytningar (knyter till och med in båda mina små snuttor med min London som iochför sig är lite över 6 meter) så jag tror att du klarar dig med en 4,6 meter.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag skulle säga att du klarar dig med 4,6. Jag var lite större än du efter första barnet och jag brukade knyta på magen även om jag fick knyta i spetsarna då. Men eftersom man då dragit sjalen runt kroppen så tycker jag att kanterna blev bra ändå, även om man inte hade alla kanterna i knuten. (Gud vad virrigt det här låter!!! Men jag kan inte förklara det bättre.)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?