Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Kolsyra
Jag vill också ha en Manduca, men egentligen är det inte så bråttom eftersom jag inte vågar bära ettan under graviditeten (knasiga fogar) och tvåan anländer först i juni.

Manducan verkar inte ha kommit hit till Finland än och vad jag förstått är det en väldig åtgång på selarna just nu... så tolkar jag åtminstone texten på Manducas webbsidor, nåt om att de prioriterar återförsäljare framför enskilda kunder... eller nåt.

Hur som helst, vilka återförsäljare känner ni till? Stellaris, Babyboden och Knyt-An har jag fått fram med hjälp av Google. Råkar någon känna till nät-återförsäljare i andra länder? Eftersom selarna inte finns här än verkar jag få beställa från en svensk eller annan utländsk nätbutik. Då spelar det inte så stor roll från vilket land selen levereras... tänkte jag skulle vara smart och jämföra priser samt kolla om butikerna har något annat jag vill ha samtidigt.

Tycker allt de kunnat välja ett annat namn på selen, verkar finnas hur mycket personer och saker som helst som heter Manduca när man googlar...
Användarens profilbild
Av zero.sara
Knyt-an har jag personligen mycket bra erfarenheter av :) Alla försäljarna du räknar upp är bra. Det är nog bara att höra av sig till någon av dem och beställa :D Har ingen koll på vad Manducan kostar utanför Sverige tyvärr, så jag kan inte rekomendera någon annan än de tre svenska försäljare du räknat upp.
Lycka till i ditt selköp
Av Gerbera
Tror inte det skiljer så mkt i priset, men jag kan rekommendera Löweli i Tyskland.
www.loeweli.de

Beställde min Ergo därifrån för 2 år sedan, det var snabb leverans och fraktkostnaden var OK vad jag kommer ihåg.
Av Kolsyra
Tack för tipsen! I euro betalar man 96 för selen på Stellaris men 89 på Löweli. Skillnaden är alltså inte så stor, så det blir väl portot som avgör. Löweli verkar inte ha några sidor på engelska... äntligen fattar jag varför jag läste tyska i högstadiet :D
Användarens profilbild
Av Mia
Portot fr loweli ar billigt.
Jag har ocksa hort att de ar bra att ha att gora med!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?