Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nicegirl
Hej!
Jag har plötsligt fått upp ögonen för dessa fina bärdon (hela tiden jag bar pojken tyckte jag de var hemska :roll: ), så skulle vilja köpa en till bebisen men vet inte vart jag ska börja.

De är ju också ganska dyra så jag vill inte bara pröva mig fram heller.

Vad borde jag tänka på? Behöver jag "sleep hood"? Jag vet att med pojken skulle det ha varit ovärdeligt när han blev större, men behövs det till en nyfödis?
Fodrade band? Extra långa? Jag är inte lång eller stor så jag antar att jag borde klara mig med vanliga?

Jag tror att jag kommer bära mest på magen, men vem vet.

Kan ni komma med lite förslag tack, jag har blivit helt förvirrad av alla olika mei tai som finns och alla tycks vara lite olika också.
Av Gerbera
Jag hade samma funderingar som du, då det dök upp en snygg Bäbis-MT på säljes. Då slog jag till, då sittdelen på de flesta MT är för breda för en liten bäbis. "Min" har 27 cm bred sittdel mot ca 43 cm på många andra. Då hinner jag prova den modellen (ofodrade band, breda axelband, rel kort midjeband, luva) samt MT överhuvudtaget. När bäbisen blir större går den plats i Ergon eller så har jag fastnad så för MT att jag köper en "vanlig" med de egenskaperna som jag tyckte om eller saknade på den lilla MT.
Inget råd direkt, kanske ngn annan kan komma med mer konkreta förslag... :oops: :wink:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Jag gillar min Colibri bäst. Den har fodrade och vääääldigt långa axelband.
Huvudstödet är fastsytt. Det gillar jag, så slipper man hålla koll på om bebisen sliter av det.. ;)

Kan du kanske gå på en sjalträff så att du kan prova lite olika? :D
Användarens profilbild
Av nicegirl
Ullegulle78 skrev:Kan du kanske gå på en sjalträff så att du kan prova lite olika? :D
Ja, det vore nog det bästa men jag är ju så otålmodig att jag vill köpa en NU :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
nicegirl skrev:
Ullegulle78 skrev:Kan du kanske gå på en sjalträff så att du kan prova lite olika? :D
Ja, det vore nog det bästa men jag är ju så otålmodig att jag vill köpa en NU :roll: :wink:
Hehehe.. Förstår precis! :D
Men du kan alltid trösta dig med att om du köper en och inte gillar den så kan du säkert få tillbaka en stor del av pengarna..
Bättre :a handsvärde på Sjalar ock MT:s än på Babybörn.. ;)
Användarens profilbild
Av nicegirl
Ullegulle78 skrev:Bättre :a handsvärde på Sjalar ock MT:s än på Babybörn.. ;)
:lol:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Eller så kan du ju sy en själv eller låta någon annan sy åt dig :)
Användarens profilbild
Av nicegirl
zero.sara skrev:Eller så kan du ju sy en själv eller låta någon annan sy åt dig :)
Tanken slog mig att be min mamma. Sy själv skulle nog gå mindre bra :wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
nicegirl skrev:
zero.sara skrev:Eller så kan du ju sy en själv eller låta någon annan sy åt dig :)
Tanken slog mig att be min mamma. Sy själv skulle nog gå mindre bra :wink:
Mammor är bra att ha 8)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?