Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smedsboemma
Är det någon som vet hur den orangea gåsen är i färgen? Är den skarpt lysande eller lite mer dämpad? Om någon kan jämföra den med sino hjortron så vore det perfekt, eftersom jag har en sån.
Jag är lite i valet och kvalet mellan en orange svagt skrynklig, en oliv (finns bara som slät verkar det som) eller en svagt skrynklig natur som jag kan färga själv.
Helst vill jag no ha en skrynklig, jag tycker att det verkar snyggt och praktiskt.
Av Aelia
Jag tror att den är mer orange än sino
Användarens profilbild
Av Bina
Jag skulle nog säga att den är ganska lik Sino... FIIIIN :loving:
Användarens profilbild
Av KATARINA
De är väldigt lika i färgen men Gauzen en välidigt liten aning mörkare.
Användarens profilbild
Av jag71
Annars kan du ju köpa en mimmis krinklade och färga själv. För den är skrynklig och köper du en vit så kan du ju välja färg helt själv!!!
Användarens profilbild
Av emelianna
Jag har inte sett sinon, så kan inte jämföra. Men tycker nog att den snarare är lite dämpad än lysande. Lite rostig liksom.

Här är en bild i solljus och en i inomhusljus.

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Tack för alla svar, med fina bilder och allt!
Det låter som om jag kommer att gilla den. Annars kan jag ju färga en Mimmis som jag71 föreslår. Är de helt likvärdiga?
Användarens profilbild
Av jag71
smedsboemma skrev:Tack för alla svar, med fina bilder och allt!
Det låter som om jag kommer att gilla den. Annars kan jag ju färga en Mimmis som jag71 föreslår. Är de helt likvärdiga?
Helt likvärdiga är dem väl inte. Jag har fått frågan om min mimmis krinklade är en gås. Har också fått höra av någon som klämde lite på min sjal att dem tyckte den verkade mjukare än gåsen. Hittills har jag inte känt något behov av att skaffa någon gås för jag har ju mimmis. Dem bilderna jag sett tycker jag att mimmis är mer skrynklig så frågar du mig (som inte känt på en gås) så är mimmis snyggare.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?