Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Siena
Är det någon som köpt en Beco från USA? Varifrån i så fall? Och om tullen tar paketet, vad kostar det i så fall? Det kan ju löna sig nu att köpa från andra sidan atlanten när dollarn är svag och billig!
Användarens profilbild
Av Siena
Ingen som köpt från USA?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Kring 500:- har jag för mig att jag läst i någon gammal tråd att man får betala i moms och tullavgift.
Annars finns det ju något ställe i UK som folk beställt ifrån som är rätt billiga.
Användarens profilbild
Av Blackbabe
www.bigmamaslings.co.uk är bra. Jag beställde en butterfly för drygt 900 inkl frakt. Eftersomd et är ett annat EUland slipper man tullproblem
Användarens profilbild
Av Siena
Blackbabe skrev:www.bigmamaslings.co.uk är bra. Jag beställde en butterfly för drygt 900 inkl frakt. Eftersomd et är ett annat EUland slipper man tullproblem
Tack :heart:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Blackbabe skrev:www.bigmamaslings.co.uk är bra. Jag beställde en butterfly för drygt 900 inkl frakt. Eftersomd et är ett annat EUland slipper man tullproblem
Det var dem jag menade. Jag ska nog beställa därifrån bara vi fått testa så den funkar på J.
Användarens profilbild
Av Siena
Knyttet & K skrev:
Det var dem jag menade. Jag ska nog beställa därifrån bara vi fått testa så den funkar på J.
Nu hittade jag hotslings där också. Gud så snygga! Behöver man en sådan tro? Eller är det bara onödigt? Jag gillar ju inte att mekla med ringarna på ringsjalen, så en bärpåse kanske är ett bra alternativ.

Vilken Beco ska man ha då? Ava ligger nog närmast till hands tror jag.

Är det någon som vet hur bigmamaslings är? Är de pålitliga?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag vill ha en 4th Eggplant Bird, men hyser inte så stora förhoppningar att få tag i en, så kanske blir det en sån. Butterflyen ska iofs vara makens i första hand men han tyckte att den var snygg. Den enfärgade bruna ser också fin ut.
Användarens profilbild
Av Blackbabe
Siena skrev:
Knyttet & K skrev:
Nu hittade jag hotslings där också. Gud så snygga! Behöver man en sådan tro? Eller är det bara onödigt? Jag gillar ju inte att mekla med ringarna på ringsjalen, så en bärpåse kanske är ett bra alternativ.

Vilken Beco ska man ha då? Ava ligger nog närmast till hands tror jag.

Är det någon som vet hur bigmamaslings är? Är de pålitliga?
De är väldigt pålitliga
Användarens profilbild
Av emelie
Kolla ebay.
Användarens profilbild
Av Siena
det verkar som om hon slutat sälja butterfly nu eller att de är slut, för det finns bara obi kvar på bigmamasling nu :(
Användarens profilbild
Av milu
Om man går in på becos hemsida har de en lista över alla återförsäljare. Många av dem har webshoppar och skickar internationellt. I mitten av februari var det några av dem som hade kvar mer "populära" mönster på 4th generation t.ex.
Senast redigerad av milu den lör mar 08, 2008 21:49, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Blackbabe
Siena skrev:det verkar som om hon slutat sälja butterfly nu eller att de är slut, för det finns bara obi kvar på bigmamasling nu :(
Jag kan tänka mig att de går åt snabbt från henne då de ligger så pass mycket lägre i pris än övriga Europa.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?